וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האישה המכוערת בעולם" יוצאת למלחמה בבריונים

15.10.2015 / 10:00

ליזי וואלסקז, או כפי שהרשת מכנה אותה "האישה המכוערת בעולם", סובלת ממחלה נדירה המונעת ממנה לעלות במשקל. אחרי שסבלה מבריונות קשה ברשת עם אלפים שאיחלו למותה - היא מחליטה לא להרים ידיים ולהשיב מלחמה

סיפורה של ליזי וואלסקז שנלחמת בבריונות לאחר שזכתה בכינוי "האישה המכוערת בעולם"/Lizzie Velasquez

"איכס, איזו מפלצת", "למה ההורים שלה לא הפילו אותה?", "תהרגו את זה עם אש", "תצמידי אקדח לראש שלך ותירי בעצמך", הם רק חלק מהתגובות המחרידות שקיבלה ליזי וואלסקז לסרטון בכיכובה שעלה ליוטיוב תחת השם "האישה המכוערת ביותר בעולם" - ונצפה יותר מ-4 מיליון פעמים. בסרטון נתקלה ליזי לראשונה כשהייתה רק בת 17, אז הרגישה שעולמה חרב עליה. "בכל תגובה שקראתי הרגשתי כאילו מישהו מכניס בי אגרוף דרך המסך וחובט בי" היא סיפרה לפוקס ניוז. כעת היא מוכיחה לכל מי שתקף אותה שהיא חזקה הרבה יותר ממה שחשבו.

ליזי וואלסקז, האישה המכוערת בעולם. פייסבוק, צילום מסך
ליזי וואלסקז, "האישה המכוערת ביותר בעולם" מוכיחה שיופי זה לא הכל/צילום מסך, פייסבוק

ליזי, היום בת 26, נולדה עם מחלה נדירה הגורמת לה לעיוורון בעין אחת ומונעת ממנה לעלות במשקל. כשנתקלה בסרטון ששינה את חייה, החליטה ליזי בצעד אמיץ לא להישבר, לקום ולהילחם בבריונות ברשת בכל מחיר. "התגובות היו נוראיות. אנשים כתבו לי שהעולם היה טוב יותר אם לא הייתי קיימת", היא מספרת בכאב, "תמיד ידעתי שאני לא אתן לאנשים האלה להגדיר אותי. אני לא רוצה שהדימוי שהם יצרו לי יהיה האמת שלי".

עוד באותו נושא

"השוטרת היפה במדינה" התגלתה כדוגמנית הלבשה תחתונה

לכתבה המלאה
ליזי וואלסקז, האישה המכוערת בעולם. פייסבוק, צילום מסך
נשארת עם חיוך על הפנים. ליזי וואלסקז נלחמת בבריונות/צילום מסך, פייסבוק

סרט תיעודי חדש על חייה, "לב אמיץ: סיפורה של ליזי וואלסקז", מציג את התשובה של ליזי לכל אותם בריונים. הסרט מלווה אותה במסעה סביב העולם כשהיא מעבירה הרצאות על דימוי גוף ומשתפת אלפים בסיפור חייה המרגש. במסעה פונה ליזי לבני נוער שעברו בריונות ברשת ומנסה להעניק להם השראה ולעודד אותם להילחם בתופעת הבריונות ולא לפחד לבקש עזרה כשצריך. בסרט מופיעה גם טינה מאייר, שעובדת עם ליזי מאז שבתה, מייגן, התאבדה בגלל בריונות ברשת. מה תגידו על זה?

ליזי וואלסקז, האישה המכוערת בעולם. פייסבוק, צילום מסך
מהווה השראה לכולנו/צילום מסך, פייסבוק

הטריילר לסרט התיעודי על חייה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully