וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדודה שתבעה את הילד שחיבק אותה מסבירה למה עשתה את זה

15.10.2015 / 15:10

אישה תבעה את אחיין שלה על סכום של 127 אלף דולר אחרי שחיבק אותה בהתלהבות והוביל לפציעה חמורה בשורש כף היד שלה. עורך דינו של הילד בתגובה: "מה היא רוצה? הוא בסה"כ ילד בן 8", הדודה מכחישה הכל וטענת: "זה היה בשביל הביטוח"

חבר המושבעים בברידג'פורט, קונטיקט, לא נתקל מעודו בתביעה כזו: אישה תבעה את אחיין שלה על שחיבק אותה בהתלהבות במסיבת יום ההולדת ה-8 שלו - וגרם שלא במכוון לפציעה קשה בשורש כף ידה. לחבר המושבעים לקח רק 25 דקות לקבוע שהילד המסכן חף מפשע ולא צריך לשלם לדודתו את הסכום המטורף (127 אלף דולר) שהיא דורשת ממנו על החיבוק התמים שנתן לה.

ג'ניפר קונל, הדודה בת ה-54, מנהלת משאבי אנוש ממנהטן, תבעה את אחיין שלה, שון טרלה, היום בן 12, לאחר שזה קפץ עליה בהתרגשות כדי לתת לה חיבוק והפיל אותה לרצפה. בנפילה שברה ג'ניפר את פרק כף היד שלה ומאז היא מתקשה לבצע פעולות פשוטות. "הייתי באירוע לאחרונה ולא הצלחתי להחזיק ביד את הצלחת שהוגשה לי", היא סיפרה לפי דיווח של "הקונטיקט פוסט".

הדודה ג'ניפר תובעת את אחיין שלה על זה שחיבק אותה. יוטיוב, צילום מסך
ג'ניפר קונל תובעת את אחיין שלה שבסה"כ רצה חיבוק/צילום מסך, יוטיוב

"הגעתי למסיבת יום ההולדת של שון, הוא רכב על אופניים ופתאום קרא בהתלהבות 'דודה ג'ן, דודה ג'ן' וקפץ עליי. פתאום הוא היה שם באוויר והייתי חייבת לתפוס אותו, אז נפלנו על הרצפה". שון, שאמו נפטרה בשנה שעברה, נאלץ בנוסף לכל להתמודד עם התביעה המרושעת של דודתו, כשלבית המשפט הוא הגיע בליווי אביו.

ג'ניפר, שאין לה ילדים משלה, מספרת ש"שון הוא ילד מאוד אהוב ורגיש", אך בכתב התביעה שלה היא מציינת ש"במצב כזה, ילד בגיל 8 אמור לדעת שברכת שלום תקיפה, כמו זו שניתנה לה ע"י הנתבע, עלול לגרום לנזק בריאותי והפסד כלכלי שאכן נגרם לתובעת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הדודה ג'ניפר תובעת את אחיין שלה בן ה-8 שפגע בה כשחיבק אותה. יוטיוב, צילום מסך
ג'ניפר יוצאת מבית המשפט לאחר שהפסידה בתביעה/צילום מסך, יוטיוב

בית המשפט פסק לטובת הילד. עורך דינו, תומאס נוניביץ', סיפר לניו יורק דיילי ניוז שהצדק נעשה. "ילדים הם ילדים. הוא היה ילד בן 8 שהתנהג כמו ילד בן 8. שון לא התרשל". עורך דינה של ג'ניפר, ויליאם קורט, סיפר לעיתון כי למרשתו לא היה נעים לתבוע את אחיין שלה. אחרי שתקפו את ג'ניפר על התנהגותה לשון, גם היא בחרה להגיב וסיפרה שהדברים הוצאו מהקשרם - ושהתביעה נועדה בכלל עבור חברת הביטוח. "יועץ מומחה הדריך אותי איך לנסח את כתב התביעה ועל פי החוק בקונטיקט, יש לציין שם של אדם ולא של חברת הביטוח", היא סיפרה לרשת CNN, "אני מעריצה את הילד הזה. מעולם לא רציתי לפגוע בו. הוא מעולם לא רצה לפגוע בי".

על אף ההשמצות ברשת, ג'ניפר מספרת שהקשר שלה עם אחיינה חזק מתמיד ושרק לפני מספר שבועות הם יצאו יחד לקנות תחפושות להאלווין, "מדהים איך האינטרנט מצליח להפוך סיפור לויראלי ולהוציא אותו לגמרי מהקשרו. לא הייתה לי שום כוונה להשתמש בכסף לרכישת וילה בצרפת כמו שחלק טענו. אני פשוט מנסה לשלם את החשבונות הרפואיים שלי". עכשיו תחליטו אתם למי להאמין.

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully