וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משגיח על בנו של השטן": תיעוד מצמרר של דמות אפלה ליד בטן הריונית מעורר סערה

6.7.2020 / 0:54

אישה בהריון מתקדם נותרה מבועתת לאחר שצילמה את בטנה ואז הבחינה ב"דמות אפלה" בחדר השינה שלה ולא הצליחה למצוא הסבר הגיוני לזה. אולי אתם תצליחו

Reddit/malakaijamess

אישה בהיריון מתקדם תיעדה במצלמה את הבטן ההריונית שלה זזה. לאחר שהעלתה את הסרטון לסנאפצ'ט, היא צפתה בו שוב וקלטה "דמות מוצללת" מופיעה לפתע בחדר השינה שלה. אחותה מיהרה לשתף את התיעוד במטריד ב"רדיט" ושם החלו לרוץ תיאוריות על מה צולם. האישה הצטלמה כשהיא שוכבת על המיטה ובביתה רק חתול וכלב ששימשו לה לחברה. כשהסרטון שכותרתו "הלב שלי נשבר ממש", מגיע לסיומו - מופיע ברקע מה שנראה כמו דמות של ילד קטן שעולה מקצה המיטה.

דמות מלחיצה נצפתה ברקע של בטן הריונית. Reddit, צילום מסך
דמות מלחיצה נצפתה ברקע של בטן הריונית/צילום מסך, Reddit

האישה שהעלתה את הסרטון לרדיט הסבירה שאחותה הייתה לבד בבית כשצילמה את הקטע ושהכלב והחתול שלה לבנים - כך שזה לא יכול להיות אף אחד מהם: "גם החתול וגם הכלב לבנים, כך שזה היה ברור אם זה היה אחד מהם. היא אפילו לא ראתה את הצל עד שהיא צפתה בסרטון בעצמה". האחות סיפרה שעל אף שהיא לא הרגישה בשום פעילות על טבעית משונה בבית, אחותה העידה ש"הייתה תחושה של כבדות, כאילו מישהו צופה בך".

דמות מלחיצה נצפתה ברקע של בטן הריונית. Reddit, צילום מסך
"זה משגיח בנו של השטן"/צילום מסך, Reddit

ברשת הסכימו שהדמות נראית כמו ילד קטן. "זה ממש ממש מפחיד", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני בהיריון ושוכבת במיטה בחושך. נהייתה לי צמרמורת קשה". אחד אחר כתב: "זה כנראה המלאך השומר של התינוק שלך - או במקרה גרוע יותר, משגיח בנו של השטן". אחרים התקשו לקלוט את הדמות בהתחלה: "לא ראיתי אותו בהתחלה אבל עכשיו כשאני רואה, אני מצטער שראיתי. זה מצמרר".

אתם רואים את זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully