וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים נשארו המומים: ילדה מסתורית צצה מאחורי המרצה שגר לבד

1.9.2020 / 23:22

סטודנטים בשיעור מקוון במקסיקו הבחינו בדמות של ילדה קטנה מאחורי גבו של המרצה, אלא שהוא גר לבדו בבית יחד עם הכלב החדש שלו. הצופים בסרטון הציעו מספר אפשרויות לתעלומה

דמות מסתורית הופיעה מאחורי המורה באמצע השיעור המקוון/@fredygzz

סטודנטים נשארו המומים כשהם ראו לפתע מה שנראה כמו רוח של ילדה קטנה שמציצה מאחורי המרצה שלהם במהלך שיעור מקוון. המחזה המוזר שקרה בביתו של המורה, ששמו לא פורסם, התרחש בעיר מונטריי שבצפון מזרח מדינת נואבו לאון שבמקסיקו.

בסרטון ששותף על ידי המשתמש "Freddy GZZ" בטוויטר נראה שיעור מקוון כשלפתע דמות מפחידה חולפת על פני המסך. המורה מדבר עם הסטודנטים דרך המצלמה, כשלפתע הדמות החיוורת של הילדה שנראית כמו "רוח רפאים" מגיעה מאחורי הדלת. הדמות זזה לשנייה ונעלמת שוב. בחלק אחר של הסרטון היא נראית זוחלת על הרצפה בשנית.

כשהתלמידים אמרו למורה מה הם רואים, הוא הסתכל מעבר לכתף שלו ולא ראה כלום. הוא אפילו הטה את הלפטופ שלו כדי להראות לתלמידים את החדר הריק. בשלב הזה סיפר המרצה לתלמידים שיש לו כלב חדש שנמצא איתו בדירתו החדשה ולכן יתכן שהם רואים אותו, אולם התלמידים התעקשו שראו דמות אנושית.

בטוויטר נכתב כי: "תראו מה חבר שלי ראה באמצע שיעור מקוון. המורה שלו גר לבד ועבר לאחרונה לבית שלו". בציוץ הבא הוא ציין שהמרצה נפרד לאחרונה מבת הזוג שלו, ועבר לגור לבדו.

כלי התקשורת המקומי לה רפובליקה ציין כי מספר צופים האמינו כי הדמות שנראית אנושית הייתה באמת רוח רפאים, בעוד אחרים חושבים שהכל בוים. "או מיי גוד, הייתי בהלם", אמר אחד המשתמשים, שני הוסיף: "נראה כאילו לרוח הרפאים יש שותפים", שלישי סיים: "וואו, זה די ברור שהרוח עוברת, אבל כשהיא זוחלת ואז הולכת היא נראית קטנה אבל הצל שלה מאוד גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully