וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית - והבינה מדוע דברים מוזרים קרו בביתה

15.9.2020 / 9:35

אם לילד בן שנתיים סיפרה שהוא סירב לישון במיטתו, שהצעצועים שלו האירו ללא שום סיבה ושלילה אחד התעוררה כדי למצוא את הטלוויזיה בסלון פתוחה. רק השבוע, כשהביטה בתמונות משפחתיות מביתם הישן, היא הבחינה בדמות של ילדה מציצה מחדרו של הבן

צייד רוחות רפאים טוען שיש לו את "ההוכחה הטובה ביותר בעולם" לקיומן/cornwalllive

אליס מרטין, מטפלת סיעודית בת 23 מסאמרסט, אנגליה, מעולם לא האמינה ברוחות רפאים ותופעות על טבעיות אחרות. כשבנה, לואי, סירב לישון במיטתו היא הניחה שזה כי הוא רק בן שנתיים. כשהצעצועים שלו החלו לפעול מבלי סיבה, היא חשבה שאלה התקלקלו וכשהתעוררה לילה אחד כדי למצוא את הטלוויזיה פתוחה על אור בהיר במיוחד, הניחה שזה בעלה, טום בראון, ששכח לסגור אותה. היא תמיד חשבה שדברים מוזרים קורים אצלה בבית - אך הניחה שיש סיבה לכל דבר, עד שנתקלה השבוע בתמונה משפחתית מימי הסגר וגילתה מי האשמה בכל הדברים האלה, או לפחות מי היא חושבת שאשמה בכך.

אליס עברה על תמונות משפחתיות כשלפתע נתקלה בתמונה שצולמה באפריל האחרון, בו ניתן לראות דמות מוצלת מציצה מחדר השינה של בנה. היא ביקשה מאחותה להבהיר את התמונה וכמעט התעלפה כשזיהתה עין ותווי פנים של ילדה קטנה. בתמונה שצולמה ב-27 באפריל נראים אליס, טום ובנם לואי מחייכים באושר למצלמה כשמאחור מבצבצת לה רוח רפאים של ילדה קטנה עם שיער ארוך כשבידה חפץ מוזר. אליס הספקנית סיפרה שניסתה למצוא הסבר הגיוני למראה המצמרר אך נשבעת שלא היו רהיטים או חפצים אחרים שנתלו על הדלת. רק אז היא קישרה בין אירועים מוזרים שקרו בביתה לאורך השנים.

רואים אותה?

הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית. Kennedy News and Media, אתר רשמי
הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית/אתר רשמי, Kennedy News and Media

והנה מקרוב ובהיר יותר:

הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית. Kennedy News and Media, אתר רשמי
הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית/אתר רשמי, Kennedy News and Media

למזלם, אליס ומשפחתה עברו דירה ללנגפורט בסוף מאי וזו מאמינה שהשאירה את הרוח מאחור. היא שחזרה את הרגע בו הבחינה בדמות המצמררת ל"דיילי סטאר": "פתאום ראיתי בתמונה ילדה קטנה עם שיער ארוך אוחזת במשהו. זה גורם לי להרגיש רע. אמרתי לבן זוגי שכשראיתי את זה חטפתי בחילה. זה לא נעים. אנשים אמרו לי שיכול להיות שהיא הייתה דמות טובה, רוח רפאים שבמקרה מצאה את עצמה בדירה הזאת ושהיא לא הייתה שם כדי לפגוע בי, אבל זה קצת מלחיץ".

היא הוסיפה: "עברתי על התמונות שלי לילה אחד ופתאום הייתי כזה 'מה זה?'. זה תפס את עיניי. שלחתי את זה לאחותי ושאלתי אותה מה היא חושבת על זה. היא שינתה קצת את הבהירות בתמונה וזה היה הרגע בו יכולתי לראות את העין שלה. ככל שאחותי שיחקה עם הפילטר על התמונה, באמת יכולנו לראות פנים. ניסיתי לשכנע את עצמי שזה רק צל או משהו שתלוי על הדלת, אבל ככל שאני מסתכלת על זה יותר אני חושבת 'איך זה יכול להיות?'. זה מוזר. הופתעתי מהתגובות שקיבלנו. רוב האנשים אמרו שבהחלט יש שם משהו. הרבה אנשים אמרו שהם הרגישו דברים כשראו את זה. זה מה שאני מרגישה כשאני רואה את זה. זה גורם לי להרגיש מוזר כשאני מסתכלת על זה".

הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית. Kennedy News and Media, אתר רשמי
המשפחה בדירתה הקודמת/אתר רשמי, Kennedy News and Media

אליס סיפרה על ההחלטה לעבור דירה, שהתקבלה עוד לפני שבכלל ידעה על "קיומה" של רוח הרפאים. היא אמרה: "ביום בו צילמנו את התמונה היינו בהסגר. בערך באותה תקופה סיפרו לנו על הבית החדש שלנו, אז היינו ממש שמחים לעזוב. בדירה בה צולמה התמונה הזו לא היינו שמחים במיוחד. לא רצינו להישאר שם כיוון שלא ממש אהבנו אותה. ילדתי את בני שם ומכיוון שהיא הייתה דירת שני חדרים, ידענו שהיא קטנה מדי בשביל המשפחה שלנו ושאנחנו חייבים לעבור דירה". היא שחזרה את הדברים המצמררים שקרו לה בדירה הזאת: "אני זוכרת שכשהייתי בהריון לא באמת ישנתי טוב. שכבתי במיטה ובן זוגי נרדם אבל אני נותרתי ערה. פתאום ראיתי שהטלוויזיה בסלון פתוחה. אני יודעת שבן זוגי לא השאיר אותה ככה והיה אור ממש ממש בהיר. חשבתי 'אוי אלוהים'. הערתי את בן זוגי ואמרתי לו ללכת לכבות את הטלפון. הדרך היחידה שאתה יכול לפתוח את הטלוויזיה היא עם השלט והשלט היה על הכיסא. זה היה קצת מצמרר. הצעצועים של הבן שלי היו פשוט נדלקים. תמיד הרגשתי שיש שם משהו מוזר. תמיד הרגשתי שמישהו צופה בי. הייתי מסתובבת ושום דבר לא היה שם".

אליס מספרת שמאז שהמשפחה עברה לבית החדש, בנה לואי שמח לישון בחדרו: "כשגרנו שם הבן שלי בכלל לא הצליח להירדם בחדרו. החדר שלו הוא החדר שבו הדמות מופיעה בתמונה ההיא. הוא ישן איתנו בחדר במשך שנתיים. היינו המומים שביום שעברנו לדירה החדשה הוא כבר ישן מעולה בחדר החדש שלו. בחדר הקודם הוא לא עצם עין. הוא פשוט היה בוכה שם בהיסטריה. אני בטוחה היום שהיה משהו בחדר הזה. זה בוודאות היה החדר הזה".

הבחינה ברוח רפאים של ילדה בתמונה משפחתית. Kennedy News and Media, אתר רשמי
זה מסביר מדוע בנה לא נרדם בחדרו כל הזמן הזה?/אתר רשמי, Kennedy News and Media

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully