וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הכלב נותר קפוא: רוח רפאים תועדה טורקת דלת - ותאמינו לנו שאין הסבר הגיוני אחר לזה

12.7.2020 / 9:32

סרטון מטריד של דלת נטרקת בחוזקה בידי אישיות בלתי נראית מעורר הרבה רעש ברשת בימים האחרונים, בעיקר כי אנשים מוכנים להישבע שמדובר בתוצאה של פעילות על טבעית. תשפטו בעצמכם

הכלב נותר קפוא: רוח רפאים תועדה טורקת דלת/REDDIT/123darla

בווידאו- צפו בדלת הנטרקת מעצמה

דלתות מדי פעם נסגרות מעצמן. הרי מספיק שיש חלון אחד פתוח בבית וכל משב רוח קל יכול לטרוק לנו דלת בחוזקה. בסרטון הבא שללו באופן גורף את האפשרות שמדובר במשב רוח וניסו לפענח כיצד הדלת נטרקה, כשהאפשרות היחידה שנותרה על הפרק היא רוח רפאים. אפילו הכלב שנצפה יושב על המיטה ומביט לכיוון הדלת נראה מבועת לגמרי ממה שראו עיניו.

בסרטון קריפי למדי שפורסם ב"רדיט" וזכה כבר לאלפי צפיות, דלת חדר השינה נסגרת בלי שאף אחד מזיז אותה. ניתן היה להניח שזה משב רוח, אך האופן בו הדלת נסגרת והעובדה שהיא נעצרת לרגע ואז נטרקת בחוזקה די מבטל לנו את האפשרות הזאת. אם זה לא מספיק, התגובות האותנטיות של אחת הנשים והכלב רק מדגישות לנו שמשהו מאוד מוזר קרה שם.

הצופים התחרפנו ובצדק. רבים הגיעו למסקנה שזו רוח רפאים. "אני לא יודע מה איתך, אבל אני הייתי קופץ מהחלון אם זה היה קורה לי", כתב משתמש אחד ואחר הוסיף: "החלק המוזר בסרטון הוא ההיסוס של הדלת לפני שהיא נסגרת". משתמש נוסף התייחס לתגובה של הכלב: "הכלב הזה היה לגמרי כאילו 'אחי... מה לעזאזל?!'".

כלב רואה רוח רפאים פותחת דלת. REDDIT/123darla, צילום מסך
אפילו הכלב מהופנט/צילום מסך, REDDIT/123darla

הקליפ פורסם ע"י 123darla, קרובת משפחה שכתבה: "אם אלה לא היו בני הדודים שלי, שאותם אני מכירה היטב, גם אני לא הייתי מאמינה. יכול להיות שזו לא רוח רפאים, אבל אם יש מישהו שחושב שהסרטון מבוים, הוא טועה. אני מאמינה ב-100 אחוז שהם לא פברקו את זה". אחד המשתמשים תמך בה: "אני משוכנע שהסרטון לא ערוך. יכול להיות שיש שינויי לחץ בבית, אבל התגובה שלהם נראית אמיתית לגמרי".

המשתמשת שהעלתה את הסרטון נשאלה מדוע הוא צולם מלכתחילה, כלומר כיצד הם יכלו לדעת שהדלת עומדת להיטרק ולפתוח את המצלמה בזמן. גם לזה הייתה לה תשובה: "הדלת נסגרת מעצמה כבר כמה ימים. היה קל לתפוס את זה". ספקן אחד כתב בתגובה: "הייתי מוכן לקבל את זה רק אם לא היה להם שום חלון בבית וזה כמובן לא המצב".

צפו בקטע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully