וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חדרים, בשליטת הבית הלבן: "הסוויטה הנשיאותית" שבה מטופל טראמפ

נשיא ארה"ב נהנה מהציוד הרפואי המשוכלל ביותר ב"מחלקה 71" במרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד. היא כוללת חדר שינה, מטבח ושולחן עבודה, כך שהנשיא יכול להמשיך בתפקידו. לרופא הצמוד שלו יש תא פרטי משלו

בווידאו: טראמפ מדבר מבית החולים אחרי שנדבק בקורונה/צילום: רויטרס

הסוויטה הנשיאותית בבית החולים "וולטר ריד", שבו מטופל דונלד טראמפ, כוללת את מיטב הציוד הרפואי והיא מעניקה תחושה מסוימת של בית לנשיא החולה.

הסוויטה, הכוללת שישה חדרים, מצוידת ביחידה לטיפול נמרץ, מטבח, סלון וחדר דיונים מאובטח, בנוסף לחדר שינה, שבו יש שולחן עבודה המאפשר לנשיא להמשיך לעבוד. היחידה כוללת גם חדר אוכל, עם שנדליר מקריסטל. היא נשלטת על ידי הבית הלבן, ופרוסים בה אמצעי מגן ותקשורת עבור הנשיא.

בפעם הראשונה שבה טראמפ נראה חובש מסיכה בפומבי, ב-11 ביולי, הוא ביקר בבית החולים הצבאי שבפרברי וושינגטון הבירה ושוחח עם חיילים מאושפזים. הוא צפוי להישאר שם בימים הקרובים.

בסוויטה יש משרד עבור ראש הסגל, וחדר שינה לרופא של הבית הלבן, כדי שיהיה נוכח במקום 24 שעות ביממה.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עובד מאחד החדרים שלו בבית החולים "וולטר ריד" בו הוא מאושפז לאחר שאובחן בנגיף הקורונה. 04 באוקטובר 2020. רויטרס
היחידה כוללת גם חדר אוכל, עם שנדליר מקריסטל. טראמפ בבית החולים/רויטרס

יחידת הטיפול וההערכה הרפואית, המכונה גם מחלקה 71, נמצאת בחלק הדרומי של המתחם המשתרע על פני שטח של כמעט קמ"ר, עם 88 מבנים וכ-7,000 אנשי צוות.

המרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד, ששוכן בעיר בתסדה, מרילנד, הוקם ב-2011 אחרי מיזוג בין שני בתי חולים צבאיים - המרכז הרפואי הלאומי של הצי בבתסדה והמרכז הרפואי וולטר ריד של צבא ארצות הברית בוושינגטון.

הוא קרוי על שמו של סרן וולטר ריד, חוקר צבאי שעזר להוכיח כי הקדחת הצהובה עוברת דרך יתושים.

המרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד, אליו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פונה להשגחה, 3 באוקטובר 2020. רויטרס
88 מבנים וכ-7,000 אנשי צוות. המרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully