וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5,000 שקל על טחינה: בעל דוכן נקנס לאחר שסיפק צלחת לא במשלוח

2.10.2020 / 20:33

שבעה שוטרים הגיעו לעסק בשוק לוינסקי בתל אביב וחילקו דוח לבעל המקום, לאחר שהגיש תוספת לזוג שהזמין משלוח מוקדם יותר. הסבריו כי העסק פעיל למשלוחים בלבד לא עזרו. "השוטרים טענו שהיינו צריכים להתקשר כדי לבקש את התוספת"

בווידאו: בעל דוכן פלאפל נקנס לאחר שהוציא טחינה בלי משלוח/צילום: אורן זיו

בעל דוכן פלאפל בתל אביב קיבל היום (שישי) דוח של 5,000 שקלים לאחר שסיפק לזוג לקוחות צלחת טחינה. לדברי בעלי הדוכן, למקום הגיעו שבעה שוטרים, לאחר שהשניים ביקשו את התוספת למשלוח שהזמינו מוקדם יותר.

אלי סיפר כי העסק שברשותו היה סגור, ופעל במתכונת של משלוחים בלבד. "העובדת יצאה והביאה את הטחינה לשניים, אבל השוטרים טענו שהיא 'שירתה אותם'. על צלחת טחינה לתת קנס של 5,000 שקלים? בושה וחרפה".

שוטרים נותנים דוח ל"פלאפל אלי" בתל אביב בימי הקורונה - 2 אוקטובר 2020. אורן זיו, צילום מסך
"השוטרים אמרו שצריך להתקשר כדי להוציא את הטחינה". פלאפל אלי/צילום מסך, אורן זיו

בני הזוג הסבירו כי המשלוח שהזמינו היה חסר, ועל כן ביקשו מבעל העסק את התוספת. "השוטרים אמרו שאם אנחנו רוצים את ההשלמה - היינו צריכים להתקשר שוב כדי שיוציאו לנו משלוח, במקום לפנות אליו ישירות". מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.

עוד בוואלה!

סגר סוכות: האירוח אסור, אלפי שוטרים ומחסומים בכבישים

לכתבה המלאה

חלוקת הקנס באה כחלק מאכיפה מוגברת של תקנות הסגר - בהן סגירת המסעדות, הברים ומקומות הבילוי, למעט משלוחים, ואיסור על טייק-אווי - במשך חג הסוכות. אלפי שוטרים ומאות חיילים נפרסו ברחבי הארץ, ובמשטרה הבהירו כי מחסומים קבועים ומדלגים יוצבו בכניסה לערים ובתוכן, כשהאכיפה תתנקד במניעת התקהלויות אסורות.

במשטרה הזכירו כי חל איסור על שהייה באותה סוכה לאנשים שאינם מתגוררים באותו המקום, וכי ניתן לצאת ליותר מקילומטר מהבית רק בתנאים מסוימים שהותרו, אגב פרסומים על הקמת סוכות ענק בכמה מוקדים. "החל מהיום תבוצע אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת, יוזמת ומגיבה, במוקדי התקהלויות אסורות ובפרט במתחמי סוכות ענק", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully