וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-2,800 דוחות חולקו בגין הפרת מגבלות הסגר ביממה האחרונה

20.9.2020 / 15:38

על פי נתוני המשטרה ממבצע האכיפה בראש השנה, 2,044 בני אדם יצאו ממקום מגוריהם למטרה שאינה מותרת, 629 דוחות ניתנו בגין אי עטיית מסיכה ו-37 נוספים על הפרת חובת בידוד. שוטרים סגרו וקנסו ב-5,000 שקלים בית קפה ביפו שהושיב עשרות לקוחות בניגוד להנחיות הסגר

בווידאו: הסגר נכנס לתוקף/צילום: רוני כנפו, שי מכלוף, שלומי גבאי, ניב אהרונסון ומשטרת ישראל

המשטרה פרסמה היום (ראשון) מספר הדוחות שחולקו ביממה האחרונה לציבור בגין הפרת הנחיות הקורונה במהלך הסגר. על פי הנתונים, בסך הכל חולקו אתמול 2,802 דוחות לאזרחים, מתוכם 2,044 בגין יציאה ממקום המגורים לפעולה או מטרה שאינה מותרת.

כמו כן, השוטרים רשמו 639 דוחות בגין אי עטיית מסיכה, 37 על הפרת חובת בידוד או הגעה למקום בידוד תוך שימוש בתחבורה ציבורית, ו-30 בגין הפעלת מקום ציבורי או עסק בניגוד לתקנות משרד הבריאות. 28 דוחות נוספים חולקו בגין שהייה במקום שפעילותו נאסרה או שהייה בחוף הים בניגוד לתקנות, ו-13 נוספים בגין שהייה של אדם במקום שהוא לא מתגורר בו.

מחסום של משטרת התנועה כביש 2 מחלף בית ינאי לצפון במהלך סגר חגי תשרי, 19 בספטמבר 2020. שלומי גבאי
2,800 דוחות ביממה. שוטרים אוכפים את מגבלות הסגר במחלף בית ינאי, אתמול/שלומי גבאי

עוד על פי נתוני המשטרה, תשעה דוחות חולקו בגין סירוב להוראה לפזר התקהלות, ארבעה נוספים על מתן שירות למי שאינו חובש מסיכה, ושלושה דוחות ניתנו לאנשים החייבים בבידוד והפרו את הוראות הרופא. יתר הדוחות חולקו בגין הפעלת גן אירועים ומוסד חינוכי בניגוד לתקנות וכן בגין הפרת ההנחיות בתחבורה הציבורית.


בסך הכל, מפרוץ המגיפה, חולקו 226,231 דוחות לציבור בגין הפרת הנחיות משרד הבריאות. מרביתם, 160,273, ניתנו בגין אי עטיית מסיכה.

עוד בוואלה!

רופאה נקנסה בגין הפרת בידוד, וטוענת: "המשטרה עיוותה את הפרטים"

לכתבה המלאה
מחסום בכניסה לחוף ים תל ברוך תל אביב בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
יותר מ-226 אלף דוחות מפרוץ המגיפה. מחסום בכניסה לחוף הים תל ברוך, ת"א/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום, כוחות המשטרה סגרו בית קפה ברחוב נועם יפו שפעל בניגוד להגבלות הסגר. לבעלי המקום ניתן קנס בסך 5,000 שקלים, לאחר שבמקום אותרו 50 סועדים - עשרה בחלל הפנימי ו-40 נוספים מחוץ לבית הקפה.

אתמול, סגרה המשטרה בית עסק לממכר נרגילות בכפר ג'דיידה מכר, שהיה פתוח בניגוד להנחיות, וקנסה את בעליו ב-5,000 שקלים. השוטרים איתרו את החנות במסגרת מבצע אכיפה יזומה של תקנות משרד הבריאות, שערכה המשטרה בכפרי הגליל במערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully