וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד רשמי באזרבייג'ן: שימוש במל"ט "מתאבד" ישראלי בקרבות נגד ארמניה

עודכן לאחרונה: 1.10.2020 / 17:48

סרטון חדש שפרסם משרד ההגנה במדינה חשף הפעלה של מל"ט מתאבד מדגם "אורביטר" שמיוצר על ידי חברת אירונאוטיקס הישראלית במהלך הקרבות בחבל המחלוקת נגורנו-קרבאך. אמש הודה יועץ הנשיא בשיחה עם וואלה! NEWS כי הצבא האזרי משתמש במל"טים תוקפים תוצרת ישראל בקרבות

בווידאו: תיעוד הפעלת מל"ט מתוצרת ישראל בקרבות בנגורנו-קרבאך/צילום: משרד ההגנה האזרבייגני

סרטון וידאו חדש שפרסם משרד ההגנה של אזרבייג'ן הבוקר (חמישי) חשף הפעלה של מל"ט "מתאבד" מדגם "אורביטר" שמיוצר על ידי חברת אירונאוטיקס הישראלית במהלך הקרבות בחבל המחלוקת נגורנו-קרבאך.

בסרטון נראית הפצצה של סוללת תותחים של צבא ארמניה. אחרי שאחד התותחים הושמד נראה מל"ט האורביטר חולף מעליו. לא ברור האם בהפצצה הזו נעשה שימוש באורביטר לצורך תקיפה או רק לצורך צילום.

מל"ט ישראלי חולף לאחר הפצצה של צבא ארמניה בקרבות נגד אזרבייג'ן בנגורנו-קרבאך, 1 באוקטובר 2020. משרד ההגנה של אזרבייג'ן, אתר רשמי
המל"ט מדגם "אורביטר" חולף לאחר הפצצה של צבא ארמניה/אתר רשמי, משרד ההגנה של אזרבייג'ן

במקביל, הצבא הארמני פרסם בדף הפייסבוק שלו תמונות של מל"ט "מתאבד" מדגם "הארופ" שמיוצר על ידי התעשייה האווירית לישראל. כוחות ארמנים בחבל נגורנו-קרבאך הפילו את המל"ט ובתמונות שפורסמו נראים חלקיו לאחר ההתרסקות. הצבא הארמני הדגיש בדף הפייסבוק שלו כי מדובר במל"ט מתוצרת ישראל.

משרד ההגנה של אזרבייג'ן הבוקר חשף הפעלה של מל"ט "מתאבד" מדגם "אורביטר" שמיוצר ע"י חברת אירונאוטיקס הישראלית במהלך הקרבות בחבל המחלוקת נגורנו-קרבאך, 1 באוקטובר 2020. משרד ההגנה של אזרבייג'ן, אתר רשמי
המל"ט הישראלי שהופל בנגורנו-קרבאך/אתר רשמי, משרד ההגנה של אזרבייג'ן

יועצו המדיני של נשיא אזרבייג'ן אמר אתמול בריאיון לוואלה! NEWS כי הצבא האזרי משתמש במל"טים "מתאבדים" מתוצרת ישראל בקרבות בנגורנו-קרבאך. הוא ציין כי "אם ארמניה חוששת מהמל"טים הללו עליה להפסיק את הכיבוש".

בשבוע האחרון המריאה לישראל "רכבת אווירית" של מטוסי תובלה שמזוהים עם משרד ההגנה של אזרבייג'ן. לפי אפליקציות גלויות למעקב אחרי מטוסים, מטוסי התובלה האזריים נחתו בשדה התעופה עובדה שבדרום הארץ והמריאו חזרה לאזרבייג'ן אחרי כמה שעות. לפי ההערכות, המטוסים מעבירים משלוחי נשק מישראל לאזרבייג'ן. "אני לא יודע את הפרטים המדויקים (לגבי מה יש במטוסים) אבל זה לא סוד שיש בינינו שיתוף פעולה ביטחוני", אמר חאג'ייב כאשר נשאל לגבי מטוס המטען של משרד ההגנה האזרי שעשה את דרכו לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully