וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה צריך כדור בראש": ח"כ אבידר התלונן במשטרה על עשרות איומים נגדו

29.9.2020 / 10:32

חבר הכנסת מישראל ביתנו קיבל עשרות הודעות ובהן גם איומים ברצח, בעקבות הקלטה שהופצה ובה עודד את המפגינים נגד רה"מ להמשיך בפעילותם. הוא פנה למשטרה, שחקרה תושב ראשון לציון בן 48 ושחררה אותו למעצר בית. במקביל, הגיש תלונה גם לקצין הכנסת

בווידאו: ח"כ אבידר מספר על האיומים שקיבל/צילום: ערוץ כנסת, עריכה: עמית שמחה

"אתה צריך כדור בראש", "מאחלת לך שיתוק בגוף", "תישרף באש הגיהנום", "מוות בייסורים קשים". אלה רק חלק מהאיומים שספג בימים האחרונים ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו לאחר שתמך, עודד וקרא להשתתף במחאות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מחוץ למעונו הרשמי בבלפור בירושלים. חשוד בשליחת אחת ההודעות המאיימות, תושב ראשון לציון, נעצר ושוחרר למעצר בית.

בסביבתו של ח"כ אבידר ציינו כי האיומים נגדו גברו לאחר הדיונים שהתקיימו בשבוע האחרון בוועדת חוקה בכנסת שבה נידונו ההגבלות על ההפגנות במרחב הציבורי בזמן של סגר כללי, ולאחר ההקלטה שהופצה בסוף השבוע ובה נשמע מעודד את קיום ההפגנות והצהיר כי מפגינים שייקנסו, הקנסות שלהם ישולמו באמצעות קמפיין למימון המונים.

ח"כ אלי אבידר במחאת העצמאים בכיכר רבין, 11 ביולי 2020. ראובן קסטרו
ספג איומים קשים. אבידר/ראובן קסטרו
פוסטים נגד אלי אבישר. ללא, צילום מסך
"כדור בראש"/צילום מסך, ללא

בסוף השבוע, קיבל אבידר לתיבה הפרטית של חשבון הפייסבוק הרשמי שלו הודעה שבה איום לרצח. "אתה צריך כדור בראש", כתב לו גולש. בעקבות כך, אבידר הגיש תלונה במשטרת בית שמש, בעקבותיה נעצר החשוד בתיאום עם משטרת ראשון לציון, בה הוא מתגורר. החשוד, בן 48, נלקח לחקירה והובא ביום ראשון לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, בסיומו שוחרר למעצר בית באורך חמישה ימים.

במקביל, אבידר התלונן בפני קצין הכנסת על האיומים הגוברים נגדו. אבידר נשמע בסוף השבוע האחרון בהקלטה אומר: "אי אפשר לעצור את ההפגנות. חשוב מאד להוציא שיירות מכל פינה בארץ, שיגיעו. זו הזכות שלכם. מי שפוחד שיעצרו אותו, יהיו עורכי דין של כל ארגוני המחאה שיעזרו לשחרר. לגבי ה-500 שקלים, מי שלא יהיה לו כסף לשלם, נעשה הדסטארט ונממן את זה".

עוד בוואלה!

כשציות הופך למחאה: המפגינים בבלפור עשו הכול כדי למנוע מנתניהו תמונת ניצחון

לכתבה המלאה
פוסטים נגד אלי אבישר. ללא, צילום מסך
"שיתוק בכל הגוף"/צילום מסך, ללא
פוסטים נגד אלי אבישר. ללא, צילום מסך
"מוות בייסורים"/צילום מסך, ללא

ועדת החוקה תקיים הבוקר דיון בהגבלת ההפגנות במרחב הציבורי כך שיהיה ניתן להפגין רק בקבוצות של 20 איש בלבד ולא רחוק מ-1000 מטרים מהבית. אבידר, יחד עם חלק מחברי האופוזיציה, מתנגדים להגבלה זו, למרות היקף התחלואה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully