וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים נגד נתניהו הותקפו בדרום תל אביב: "קראו ביבי המלך"

עודכן לאחרונה: 26.9.2020 / 22:38

מפגינים נגד השחיתות השלטונית בשכונת שפירא דיווחו כי שני רוכבי אופנוע איימו עליהם בדריסה והכו אותם בקסדה ובבעיטות. "הם פשוט פוצצו אותם במכות והורים היו בפאניקה מוחלטת", סיפר אחד מהנוכחים במקום. לדבריהם, התוקפים השמיעו גידופים וקריאות בעד ראש הממשלה

בווידאו: תקיפת מפגינים בשכונת שפירא בת״א/עריכה: שאול אדם

מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית הותקפו הערב (שבת) בשכונת שפירא שבדרום תל אביב. לטענת המפגינים, רוכבי אופנוע איימו עליהם בדריסה, ולאחר מכן החלו להכות אותם באמצעות קסדה ובעיטות. עוד דיווחו כי התוקפים קראו "ביבי המלך" והשמיעו גידופים שונים.

"עשינו הפגנה של 20 הורים ברחוב מסילת ישרים בשכונת שפירא. באיזה שלב הגיעו שני אנשים עם קטנועים והתחילו לצפור ולקלל ולהגיד ביבי המלך ושמאלנים בני זונות", סיפר נדב, אחד המפגינים. "ובאיזה שלב הם עלו על המדרכה איפה שהפגנו והיינו צריכים למשוך את הילדים כי הם באו לדרוס, ואז העפנו אותם מהכביש. הם פשוט פוצצו אותם במכות והורים היו בפאניקה מוחלטת על המדרכה ברגע שהם הלכו להפריד ביניהם".

תקיפת מפגינים בשכונת שפירא, ת״א 26 בספטמבר 2020. -, אתר רשמי
"ברור לכולם שזה תוצאה של הסתה של הממשלה". תקיפת המפגינים, הערב/אתר רשמי, -

מפגין שנכח במקום תיאר את השתלשלות הדברים, ולטענתו הותקף אחר שרשם את פרטיו של רוכב האופנוע. "עמדתי בצד השני של ההפגנה. ראיתי שלושה נערים מקללים. אחד הנערים נצמד למפגינים עם הקטנוע ואיים לעלות על המדרכה ולדרוס את המפגינים. רשמתי את מספר האופנוע ואז אחד מהם תקף אותי". עם זאת, אמר כי לא הגיש תלונה במשטרה.

עוד בוואלה!

שיירות המחאה הגיעו למוקדי ההפגנה, אלפים מוחים נגד נתניהו בי-ם וקיסריה

לכתבה המלאה

עד ראייה נוסף בשם נתי סיפר כי "הייתי עם זוגתי ושני הילדים שלנו, בן ארבע ותינוק, והכל היה על מי מנוחות ובאיזה שלב הגיעו שני אנשים עם טוסטוס. הם עלו על המדרכה, צפצפו, התחילו לקלל אותנו ואמרו רק ביבי יבני זונות. אחרי כמה דקות ראינו שמישהו מהמפגינים רשם את המספר של הלוחית זהות שלהם כדי להגיש תלונה במשטרה, וראינו מהצד השני שהם מרביצים לו ונותנים לו מכות עם הקסדה והרגליים. זה היה לא נעים, הייתה קטטה לא נעימה עד שהם הלכו"

לטענתו, "ברור לכולם שזה תוצאה של הסתה של הממשלה, כשמיקי זוהר אומר שאנחנו רוצים להרוס את המדינה וקוראים לנו מפיצי מחלות זה מביא לכך שכל ההסתה ממשרדי הממשלה בסוף מגיעה להפגנה של 20 איש בשכונת שפירא עם ילדים".

ממרחב יפתח במשטרה נמסר כי פנו לאחד האנשים שטען שהותקף ורשם את מספר הרישוי של הקטנוע, על מנת שיגיש תלונה ויתאר את כל פרטי האירוע, אך הוא טרם הגיע לעשות זאת.

הפגנת הדגלים השחורים מול מעון רה"מ, ירושלים 26 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
המחאה בירושלים, הערב/ראובן קסטרו

אירוע אלים נוסף התרחש הערב במחאה בירושלים, כשאדם השליך בקבוק לעבר שיירת מחאה של המפגינים. לאחר מכן התנגד למעצרו ותקף שוטרים, והביא לפציעתו של אחד מהם.

ברחבי הארץ מתקיימות הערב מחאות, כשהמוקדים המרכזיים הם מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים ובית משפחת נתניהו בקיסריה. בתל אביב התקיימו כמה אירועי מחאה ברחבי העיר, בגשרים ובכמה כיכרות. בשעות הצהריים יצאו המפגינים בשיירות מחאה בכבישים, וכעת נמצאים אלפי בני אדם במוקדים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully