וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיומים באקדח על מפגינים נגד השחיתות: שני אחים מאריאל נעצרו

30.8.2020 / 10:39

על פי החשד, השניים חלפו אמש ברכב על פני מפגינים במחלף הסירה ונופפו לעברם במה שנראה כנשק. הם נעצרו הבוקר על ידי המשטרה בחשד לאיומים, כשברשותם נמצא אקדח פלסטיק

בווידאו: הפגינו נגד נתניהו בירושלים ובקיסריה/צילום: סאטווי, שלומי גבאי ורוני כנפו, עריכה: שאול אדם

שני אחים, תושבי אריאל, נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד שאיימו על מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמחו אמש במחלף הסירה, ליד הרצליה.

השניים נעצרו לאחר שסרטון שהופץ ברשתות החברתיות תיעד את האירוע, ובו נראה אדם המנופף מתוך רכב במה שנראה כאקדח לעבר המפגינים. במהלך המעצר, נמצא ברשותם של השניים אקדח פלסטיק.

בארגון "הדגלים השחורים" בירכו על המעצר המהיר. "האלימות הנמשכת כלפי המפגינים היא תוצאה של הסתה מתמשכת של הנאשם, המסית והמפלג בנימין נתניהו. הנאשם טועה לחשוב שההסתה שלו מפחידה אותנו, היא לא, היא רק מראה לנו עד כמה חשוב המאבק נגדו".

התקרית מצטרפת לשורת מקרי אלימות כלפי המפגינים נגד השחיתות השלטונית, לרבות דקירה של מפגין בצומת שער הנגב, והתקפות על המוחים בהפגנות בתל אביב.

גבר נפנף באקדח אל עבר מפגינים בצומת הסירה הרצליה, 29 באוגוסט 2020. ., צילום מסך
הרכב שתועד בסרטון, אתמול/צילום מסך, .

אמש הפגינו, כמדי שבוע, מאות אזרחים בגשרים ובצמתים ברחבי הארץ, כחלק ממחאת הדגלים השחורים. במקביל, מאות הפגינו מול ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה, בהם גם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ וראש השב"כ לשעבר עמי איילון שנשאו דברים. סמוך להפגנה נגד ראש הממשלה, התכנסו עשרות תומכי נתניהו.

להפגנה המרכזית מול מעונו של ראש הממשלה בירושלים הגיעו יותר מ-15 אלף איש. שחלקם צעדו מגשר המיתרים בעיר. מאוחר יותר הצטרפו למחאה גם חסידי ברסלב. בסך הכל, 16 מפגינים נעצרו ועוכבו הלילה, חלקם בחשד להפרת הסדר הציבורי, וחלקם בחשד לתקיפת שוטרים. אולם, רק אחד מהם יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים, לאחר שהיתר שוחררו.

עוד בוואלה!

16 מפגינים נעצרו במהלך ההפגנה בבלפור: "אין דבר שיכול לעצור מהפכה"

לכתבה המלאה

מאמיר השכל ,בשם מוחי "אין מצב", נמסר כי "לצערנו אנו חווים הטרדות ואלימות רבה כלפינו. זהו חלק מהמחיר של אוירת ההסטה בה אנו נמצאים. אני רוצה לשבח את המשטרה על איתור החשוד ותפיסתו בזמן קצר. מבקש לאחל לעצמנו שנגיע ליום שכל אחד יוכל להביע את דעתו בנחת ובבטחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully