וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מפגינים ושוטרים: דר רחוב מואשם ביידוי אבנים לעבר מחאה בחיפה

10.8.2020 / 21:15

כתב אישום הוגש נגד דניס פוטודינסקי בן ה-36, שהשליך אבנים לעבר קבוצת מפגינים שעמדה בצומת מקסים בחיפה, וגרם לפציעתה של תושבת נשר שעברה במקום. לפי האישומים נגדו, הוא גם תקף שוטרים שעצרו אותו תוך קללות ואיומים

בווידאו: גבר כבן 40 עוכב לחקירה לאחר שהשליך אבן ופצע מפגינה בצומת מקסים/מערכת וואלה!NEWS

כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב חיפה בגין השלכת אבנים על מפגינים בשבוע שעבר, בצומת מקסים שבעיר. כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, מייחס לדניס פוטודינסקי בן ה-36, השלכת אבנים על מפגינים, ופציעה של אחת המפגינות, תושבת נשר בת 63 שצעדה עם בן זוגה במקום. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בעיר.

לפי כתב האישום, פוטודינסקי התנגד לעיכובו על ידי השוטרים, ניבל את פיו ואף תקף את השוטר בעל התושייה שהבחין בנעשה, זינק לעברו, עצר אותו ואזק אותו. מכתב האישום עולה כי הוא ירק לעבר ראשו של השוטר, בן העדה האתיופית, והשמיע לעברו אמירות גסות וגזעניות דוגמת "אני לבן ואתה שחור", "אתיופי מסריח" ועוד. הגידופים, הקללות והאיומים נמשכו גם ליד הניידת.

דניס פוטודינסקי בן ה-36, השליך אבנים לעבר קבוצת מפגינים שעמדה בצומת מקסים בחיפה. 2 באוגוסט 2020. אין, צילום מסך
פוטודינסקי משליך אבנים לעבר ההפגנה, ב-2 באוגסט/צילום מסך, אין

עוד עולה מכתב האישום כי פוטודינסקי הוא דר רחוב ללא כתובת קבועה, הסובל מהתמכרויות לאלכוהול וסמים ושבמועד האירוע המדובר היה תחת השפעת אלכוהול. מדובר באדם שמוכר למשטרה, ובעבר נעצר בחשד לעבירות רכוש ואיומים על סייר מחלקת הביטחון של העירייה.

עוד בוואלה!

כעשרת אלפים הפגינו נגד נתניהו והשחיתות השלטונית בירושלים ובקיסריה

לכתבה המלאה

מאז אותו אירוע הוא מוחזק מאחורי סורג ובריח ומעצרו הוארך פעם אחר פעם בבית משפט השלום בחיפה. לדיון הראשון הוא הובא כשרגלו מגובסת ועו"ד מורן שלזינגר המייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית טענה כי במהלך מעצרו הוא הותקף על ידי שוטרים. התיק יועבר למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש).

בחקירתו הוא הודה כי זרק "אבן אחת" בלבד. במקביל להגשת כתב האישום, ביקש התובע פקד עו"ד יעקב כהן באמצעות התובעת עו"ד עלאא אבו רומי, את הארכת מעצרו של פוטודינסקי עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully