וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נעצרה חשודה בשליחת מעטפת הרעל לבית הלבן

21.9.2020 / 4:18

האישה החשודה בשליחת מעטפת רעל ריצין לבית הלבן אמש, נעצרה בגבול קנדה-ארצות הברית. הרשויות האמריקניות פתחו בחקירה בשל המכתב החשוד שיועד בין היתר לנשיא טראמפ. לדברי משטרת קנדה, המשתפת פעולה עם החקירה, המכתב נשלח ככל הנראה משטחה

בווידאו: איראן מזהירה את ארה"ב מפי "טעות אסטרטגית"/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

אישה נעצרה בחשד כי שלחה את מעטפת רעל הריצין לבית הלבן - כך נמסר הלילה (שני) בסוכנות הידיעות אי-פי. על פי גורמים ברשויות אכיפת החוק, החשודה נעצרה בגבול ניו יורק קנדה. האישה נלקחה למעצר על ידי שוטרי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית במעבר הגבול בגשר השלום, סמוך לבאפלו, ולדברי הגורמים היא צפויה לעמד בפני אישומים פדרליים.

גורמים פדרליים איתרו אתמול מעטפה שהייתה מיועדת לבית הלבן ושבתוכה נמצא רעל מסוג ריצין, כך לדברי גורם ברשויות החוק הפדרליות בארצות הברית. לדברי הגורם האמריקני, המכתב יורט במתקן ממשלתי שסורק דואר הממוען לבית הלבן ולנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

לפי משטרת קנדה, המסייעת ל-FBI בחקירה, המקור של המכתב הוא ככל הנראה מקנדה. החקירה מובלת על ידי חוקרי ה-FBI, השירות החשאי והמשרד לפיקוח על שירותי הדואר של ארצות הברית. מחקירה ראשונית של המעטפה שיורטה עלה כי היא מכילה חומר מסוג ריצין, רעל שנמצא באופן טבעי בפולי הצמח קיקיון.

הבית הלבן. ShutterStock
האישה נעצרה על גבול קנדה-ארצות הברית/ShutterStock

בהצהרה שנמסרה מטעם ה-FBI נכתב כי סוכני הארגון חוקרים "מכתב חשוד שהתקבל במתקן הדואר של ממשלת ארצות הברית", וכי אין "סכנה לביטחון הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully