וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון הבריאות העולמי מזהיר: אירופה עומדת בפני גל קורונה חמור

300 אלף הידבקויות דווחו ביבשת רק בשבוע האחרון, ועל פי הארגון, הנתונים השבועיים גבוהים מאלה של שיאה הראשון של המגיפה בחודש מרץ. "זו צריכה להיות קריאת השכמה לכולנו", אמר המנהל האזורי של הארגון, וקרא למדינות השונות לא לקצר את משך תקופת הבידוד

בווידאו: ארכיון של סילביו ברלוסקוני שאושפז בביה"ח אחרי שחלה בקורונה/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

ארגון הבריאות העולמי הזהיר אתמול (חמישי) את מדינות אירופה מפני גל "חמור מאוד" של מגיפת הקורונה, והתריע כי ההתפרצות ברחבי היבשת צריכות לשמש קריאת השכמה "לכולנו".

על פי הארגון, יותר מחמישה מיליון בני אדם נדבקו ברחבי אירופה מאז פרוץ המגיפה, ויותר מ-228 אלף בני אדם מתו כתוצאה ממנה. 300 אלף הידבקויות דווחו ביבשת רק בשבוע האחרון, ועל פי הארגון, הנתונים השבועיים גבוהים מאלה של שיאה הראשון של המגיפה בחודש מרץ. עם זאת, נתוני האשפוז והמיתות עדיין לא הגיעו לאותם מימדים.

אישה ניצבת לפני דוכן למכירת מסיכות מגן, וינה, 17 בספטמבר 2020. רויטרס
אישה בוחנת מסיכות מגן למכירה, וינה, אתמול/רויטרס

המנהל האזורי של הארגון, האנס קלוגה, אמר כי מספר החולים החדשים הכפיל את עצמו בשבועיים האחרונים ביותר מחצי ממדינות אירופה החברות בארגון. "סיטואציה חמורה מאוד עומדת בפנינו", אמר קלוגה בקופנהאגן.

עוד בוואלה!

שיא במספר הנדבקים בצרפת, אך הממשלה נמנעת מסגר נוסף

לכתבה המלאה
אנשים עם מסיכות ליד מזרקת טרווי, רומא, איטליה, 22 באוגוסט 2020. רויטרס
אנשים עוטים מסיכות ברומא, איטליה, לפני כחודש/רויטרס

הוא ציין כי הנתונים הנמוכים ביותר נרשמו ביוני, לאחר שהוטלו סגרים והוכרזו אמצעי זהירות כוללים במטרה להיאבק בנגיף. "נאבקנו בזה בעבר ונוכל להיאבק בזה שוב", טען. כמו כן, הוא קרא למדינות השונות שלא לקצר אפילו במעט את משך תקופת הבידוד מ-14 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully