וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית לשעבר: "טראמפ תקף אותי מינית במשחק טניס בניו יורק"

איימי דוריס סיפרה לגרדיאן כי טראמפ תחב את לשונו לגרונה מחוץ לשירותים בתא VIP במהלך תחרות ארה"ב הפתוחה ב-1997. "הוא אחז בי, לא הצלחתי להשתחרר", טענה הדוגמנית, שהייתה אז בת 24. הנשיא מכחיש, ועורכי דינו רמזו לשיקולים פוליטיים בשל הסמיכות לבחירות

בווידאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית/צילום: רויטרס

דוגמנית לשעבר מאשימה את דונלד טראמפ בתקיפה מינית במהלך תחרות הטניס ארצות הברית הפתוחה ב-1997. איימי דוריס אמרה בריאיון לגרדיאן, שהתפרסם היום (חמישי), כי היא נותרה בתחושה "מבחילה" וחשה "מחוללת".

היא טענה כי טראמפ ניגש אליה מחוץ לשירותים בתא ה-VIP שלו בתחרות שהתקיימה בניו יורק. לדברי דוריס, שהייתה אז בת 24, טראמפ החדיר את לשונו לגרונה, תקף אותה בכל חלקי גופה - כולל בישבן ובחזה שלה - ואחז בה כך שהיא לא הצליחה להימלט.

"הוא אחז בי, לא הצלחתי להשתחרר", אמרה דוריס, שסיפקה לגרדיאן תמונות שלה עם טראמפ, אז איש עסקים מניו יורק, ואת הכרטיסים שלה למשחק. "דחפתי את הלשון עם השיניים שלי. אני חושבת שאולי פגעתי בלשון שלו".

טראמפ, שהיה אז בן 51 ונשוי לאשתו השנייה, מרלה מייפלס, דחה את הטענות של דוריס. נשים רבות התלוננו על טראמפ לאורך השנים, והטענות שלהן צפו מחדש גם במהלך קמפיין הבחירות הקודם ב-2016. בגרדיאן כתבו כי הם אימתו את הפרטים שנתנה עם כמה אנשים שלהם סיפרה על התקרית, כולל אמה.

איימי דוריס לצד דונלד טראמפ בתחרות ארה"ב הפתוחה בניו יורק, 1997. צילום מסך מהגרדיאן, צילום מסך
"רוצה שהבנות שלא ידעו לא לשתוק". דוריס לצד טראמפ ובן זוגה, 1997 (צילום מסך מהגרדיאן)/צילום מסך, צילום מסך מהגרדיאן

דוריס, כיום בת 48 ואם לשניים, אמרה כי היא שקלה להיחשף במהלך הקמפיין ב-2016, אך חששה שזה יפגע במשפחתה. "היום אני מרגישה שאני רוצה שהבנות שלי, שעומדות להיות בנות 13, ידעו שאסור לתת לאף אחד לעשות לך משהו בניגוד לרצונך", אמרה. "אני רוצה שהן ידעו שלא נשארתי שקטה, שנעמדתי כשמישהו עושה משהו לא בסדר".

היא הכירה את טראמפ דרך בן הזוג שלה דאז ג'ייסון בין, שהקים כמה חברות אופנה יוקרתיות ומגזיני לייף סטייל. הוא בעבר תיאר את הנשיא הרפובליקני בתור "חברו הטוב ביותר". דוריס אמרה כי היא לא זוכרת אם היא סיפרה לו את כל הפרטים, אך היא ביקשה ממנו להגיד לטראמפ להניח לה לנפשה.

לטענתה, היא אמרה לו: "הוא לא מפסיק לרדוף אחריי. אני לא יכולה להתמודד עם זה. אתה חייב לעשות משהו".

עוד בוואלה!

טראמפ על העיתונאית שטוענת שהותקפה מינית: "היא לא הטעם שלי"

לכתבה המלאה

בין לא הגיב לפניות בנושא, אך עורכי דינו של טראמפ אמרו כי הוא אמר להם שהוא לא זוכר שדוריס סיפרה לו משהו דומה. לטענת דוריס, טראמפ המשיך לרדוף אחריה במהלך שהותה בניו יורק, למרות הבקשות שלה. כשהיא נשאלה מדוע היא המשיכה לבלות עם בין ועם טראמפ אחרי התקיפה, דוריס השיבה: "הגעתי לשם מפלורידה והייתי עם ג'ייסון. לא היה לי כסף, או מקום ללכת. הלכנו מאירוע לאירוע וזה היה מתיש".

לדבריה, היא עיכלה את מה שקרה רק כעבור זמן מה. "אנשים מעבירים שנים בסביבת אנשים שפוגעים בהם, זה מה שקורה כשמישהו עובר טראומה. אתה קופא", הסבירה. עורכי דינו של טראמפ אמרו כי אילו הוא תקף אותה ליד השירותים כפי שתיארה, היו עדים רבים לכך. הם גם ציינו שהיא ישבה ליד טראמפ בטקס זיכרון של ג'אני ורסצ'ה כמה ימים לאחר מכן. פרקליטיו של הנשיא אמרו כי הסמיכות של הריאיון לבחירות בנובמבר מעלה אפשרות לשיקולים פוליטיים בדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully