וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ערערה על עונשו של רונן ביטי שהורשע בעבירות מין

16.9.2020 / 10:34

בערעור שהגישה המדינה נכתב כי העונש שנגזר על אביה של הזמרת עדי ביטי "לא מבטא את הצורך בהתרעה". ביטי ביצע עבירות בשבע ילדות בנות 14-13 ונשלח לתשעה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי

בווידאו: 9 חודשי עבודות שירות לאביה של עדי ביטי שהורשע במעשים מגונים בנערות/עריכה: איתי עמרם

הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) ערעור על גזר דינו של רונן ביטי - אביה של הזמרת עדי ביטי שהורשע בעבירות מין בשבע קטינות בנות 13-14, ולא נשלח למאסר בפועל. על ביטי נגזרו תשעה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי, צו מבחן למשך שנתיים במסגרת תכנית לטיפול מונע לעברייני מין ופיצוי לנפגעות בגובה מאה אלף שקלים.

בהודעת הערעור, שנכתבה על ידי עו"ד בן אסולין מפרקליטות מחוז מרכז, נכתב כי העונש "סוטה מהותי וחריג מהענישה הנוהגת בנסיבות האישומים בהם הורשע, ואינו מבטא במידה מספקת את הצורך בהרתעה".

גזר דין לרונן ביטי אביה של עדי, בימ"ש השלום כפר סבא, 6 באוגוסט 2020. ללא, צילום מסך
"מתקשה לגלות אמפתיה למתלוננות". ביטי בבית המשפט השלום בכפר סבא/צילום מסך, ללא

עוד נכתב בערעור כי בענישה של ביטי לא הייתה תשומת לב לפערי הכוחות החריגים בינו לבין המתלוננות, ריבוי התלונות כלפיו גילן הצעיר והשלכות המעשים עליהן. "שגה בית המשפט שקבע שיש למקם את עונשו בתחית מתחמי הענישה. העונש הראוי למשיב בנסיבות העניין הוא 15 חודשי מאסר לריצוי מאחורי סורג ובריח".

בנוסף כתבו בפרקליטות כי בית המשפט טעה כשקבע כי "יש מקום לחרוג ממתחם העונש ההולם משיקולי שיקום". זאת, בשל כך שביטי מצוי בתחילת הדרך מבחינה טיפולית ו"מתקשה לגלות אמפטיה למתלוננות, ובהתחשב באינטרס הציבורי במיצוי הדין עם מבצעי עבירות מין ככלל וכנגד קטינים בפרט".

עוד בוואלה!

9 חודשי עבודות שירות נגזרו על אביה של עדי ביטי שהורשע במעשים מגונים בנערות

לכתבה המלאה

בחודש שעבר בית משפט השלום בכפר סבא גזר את דינו של ביטי והטיל עליו תשעה חודשי עבודות שירות. השופט, מיכאל קרשן, אמר עם מתן גזר הדין כי "הנאשם ניצל את הקטינות בשל היותן מעריצות של בתו". לדבריו, "הוא פגע בשלומן הפיזי והנפשי של הנערות".

לפני כשנה, במסגרת הסדר טיעון, ביטי הורשע בהטרדה מינית ומעשים מגונים בשבע קטינות בנות 13-14. בכתב האישום המקורי נכללו תשע מתלוננות, אולם לדברי הפרקליטות בהליך הגישור השתכנעו כי התלונות של שתיים מהן לא מגיעות לכדי עבירה פלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully