וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע הכללי של דרום דקוטה דיווח שפגע בצבי. למחרת, התגלתה גופת אדם

ג'ייסון רוונסבורג סיפר למשטרה שהוא פגע בצבי בזמן שנסע לביתו מכנס לאיסוף תרומות של המפלגה הרפובליקנית, אך כשחזר לזירה למחרת, הוא גילה את ג'וזף בואוור ללא רוח חיים. במשפחתו חוששים שהתובע הכללי טייח תאונת פגע וברח

התובע הכללי של דקוטה הדרומית ג'ייסון רוונסבורג. -, אתר רשמי
התובע הכללי של דרום דקוטה ג'ייסון רוונסבורג/אתר רשמי, -

התובע הכללי במדינת דקוטה הדרומית, ג'ייסון רוונסבורג, נחקר אחרי מעורבות בתאונת דרכים קטלנית. זאת אחרי שדיווח כי פגע בצבי, אולם בהמשך התגלתה גופת אדם בזירה. התובע הכללי בן ה-44 סיפר למשטרה שהוא פגע בצבי בזמן שנסע לביתו מכנס לאיסוף תרומות של המפלגה הרפובליקנית ביום שבת בלילה, אך כשחזר לזירה למחרת, הוא גילה את ג'וזף בואוור, בן 55, ללא רוח חיים.

משפחתו של בואוור הביעה חשש שזהו ניסיון טיוח לתאונת פגע וברח מצדו של רוונסבורג. לטענתה, החוקרים יצרו עמה קשר לזיהוי הגופה רק 22 שעות אחרי שהתגלתה. במשרד לביטחון הציבור של דקוטה הדרומית אמרו כי החקירה תתנהל "בדומה לכל חקירה קטלנית אחרת".

לטענתו של התובע הכללי במדינה, הוא התקשר למשטרה מיד אחרי התאונה, שהתרחשה בחלק כפרי בכביש המהיר מספר 14. הוא אמר כי עצר את כלי הרכב והשתמש בפנס שבטלפון שלו בשל החשיכה, אולם הוא לא ראה דבר פרט לנזק שנגרם למכוניתו. הוא טען כי הוא חשב שפגע בבעל חיים גדול.

רוונסבורג הוסיף כי הוא משתף פעולה עם החקירה, והביע את תנחומיו "העמוקים ביותר" למשפחתו של בואוור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully