וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ ואשכנזי, יש לכם הזדמנות לתקן את הכישלון - פרקו את הממשלה

משה יעלון

10.9.2020 / 6:30

מדינת ישראל נמצאת בכאוס בשעה שהקורונה משתוללת בממדי ענק, המשק קורס ואין אופק לעתיד ילדינו. המפתח לדלת היציאה מהמסדרון האפל של נתניהו נמצא בידי ראשי כחול לבן, עליהם להחזיר לנו את התקווה

בווידאו: לפיד וליברמן מתייחסים למשבר התקציב/צילום: ערוץ הכנסת

אזרחי ישראל, זוהי עת חירום. ישראל מופקרת בידיו של שליט מסוכן, שלא בוחל בשום אמצעי כדי להימלט מאימת הדין. מה שאתם רואים סביב זו אשליה. אשליה של ממשלת אחדות קורונה, אשליה של דמוקרטיה, אשליה של חופש תנועה וביטוי, אשליה של מנהיגות. זה זמני, בקרוב האשליה תתפוגג במלואה ותהיה למציאות.

הקורונה משתוללת בממדי ענק, המצב בבתי החולים מתקרב לקו האדום, המשק קורס, אתם מאבדים ביטחון כלכלי ואופק לעתידכם ועתיד ילדיכם. תלכו לעשות קניות עם הנורמליזציה המבורכת עם האמירויות? תשבו לשולחן החג עם 750 שקלים שפוזרו על ידי הנאשם לכולם? גם למי שלא צריך? תתפללו בימי תשובה שאולי פעם יחזור לכם האמון שאיבדתם בהנהגה? תוכנסו לסגר, שממנו היה ניתן להימנע, כדי לדכא את המחאה?

שר החוץ גבי אשכנזי ושר הביטחון בני גנץ במליאת הכנסת, 15 ביוני 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
אזרחי ישראל מתבוננים בכם. גנץ ואשכנזי/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ישראל בכאוס, על סף קטסטרופה, בכל מישורי החיים. זה הזמן להתעשתות לאומית - לפני חורבן. בני גנץ וגבי אשכנזי מחזיקים את המפתח לדלת היציאה מהמסדרון האפל, שהנאשם מוביל את כולנו בתוכו. הם יודעים שאינם משפיעים במאומה על כלום. הם יודעים שאינם מצליחים להוות גורם משמעותי, באף אחד ממישורי העשייה. הם ממודרים ומנוטרלים. הם באו בכוונה טובה, ומתוך אמונה שגויה, שאפשר לסמוך על נתניהו, ומצאו עצמם שותפים לכישלון הלאומי הגדול ביותר מאז קום המדינה.

הם רואים מה קורה, הם שומעים את הנאשם ושופרותיו מאיימים עליהם ומהלכים עליהם אימים. הם עדיין בשלב בו הם משכנעים את עצמם, שלולא נכנסו תחתיו היה הרבה יותר גרוע - אך המציאות הנוכחית גרועה דיה כדי שיתעשתו.

המצב חמור ביותר, והדרך היחידה להציל את אזרחי ישראל מאבדן חירותם, מהתפרקות מנכסיהם, מוויתור על עתידם וחלילה מהתפרקות כוללת של מדינת ישראל בתצורה שאנו מכירים אותה - היא פרוק הממשלה הרעה הזו והקמת ממשלה שתדאג לאזרחי ישראל. בליכוד - רבים על מי ינהג את ה-D-9, שיחריב את שלטון החוק. בימינה - בנט, שקד וסמוטריץ', מתחייבים לסייע בכך, ולתת לנאשם חסינות ופסקת התגברות.

עוד בוואלה!

נתניהו על הפרקליטות: אין מנוס מחקירה עצמאית; גנץ: סכנה לדמוקרטיה

לכתבה המלאה

בני וגבי, אזרחי ישראל מתבוננים בכם. אני מקווה שאתם מצליחים גם לראות ולשמוע אותם מבעד לווילונות ולחלונות המשוריינים בשיירות שלכם. אתם תרוויחו את מקומכם בהיסטוריה הציונית רק אם תקומו ותעשו מעשה, רק אם תעזבו מיד את ממשלת השקר, הניתוק והשיתוק המסוכנת שקמה בגללכם.

אין מוצא מידי אחר שיחלץ את מדינת ישראל ואזרחיה מהאסון הלאומי שהנאשם נתניהו מדרדר אליו. איתו זה לא ילך. לפני ימי תשובה, עשו מעשה וכפרו על טעותכם. נתניהו הוא הבעיה. אתם איתו, חלק מהבעיה - אך אתם יכולים להפוך באחת לפתרון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים ביקור עבודה במפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה בבסיס פיקוד העורף. 7 בספטמבר 2020. תומר אפלבאום , הארץ- פול רשמי, אתר רשמי
אשכנזי וגנץ מחזיקים את מפתח היציאה. נתניהו/אתר רשמי, תומר אפלבאום , הארץ- פול רשמי

ממה נפשכם? עשו את התיקון שלכם, עשו את התיקון למען אזרחי ישראל שמצפים מכם לאחריות ולדוגמה אישית, אותן שכחתם? אני מבטיח לכם שישראל שאחרי עידן נתניהו תחזור להיות ישראל עליה לחמנו.

יש לכם הזדמנות היסטורית לתקן בעצמכם את הנזק הכבד והעוול ההיסטורי שגרמתם למיליוני אזרחים במדינה בכוונה טובה, אך בנאיביות ובחוסר ניסיון פוליטי. ויתרתם על היותכם האלטרנטיבה, תחזירו את התקווה. יחד נציל את ישראל.

ח"כ משה יעלון הוא יו"ר תל"ם מסיעת "יש עתיד-תל"ם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully