וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבוע וחצי: נקבע מותה של הרופאה שהתמוטטה בחתונתה בנגב

9.9.2020 / 21:04

הכלה, שירלי אלמסי אריאלי בת ה-34, התמוטטה במהלך האירוע הביתי שנערך במושב שיבולים ופונתה תוך כדי החייאה לבית החולים סורוקה, שבו היא עובדת. בעלה, אף הוא רופא במקצועו, ורופאים אחרים שהיו בחתונה החלו בפעולות החייאה, שהמשיכו במרכז הרפואי

בווידאו: גורמי רפואה שטיפלו בכלה שהתמוטטה בחתונתה/צילום: מגן דוד אדום ובית החולים סורוקה, עריכה: איתי עמרם

בבית החולים סורוקה נקבע היום (רביעי) מותה של ד"ר שירלי אלמסי אריאלי, הכלה בת ה-34 שהתמוטטה במהלך חתונתה במושב בצפון הנגב המערבי. זאת, לאחר כשבוע וחצי שבו נאבקו הרופאים כדי להציל אותה.

"שירלי פונתה לכאן תוך כדי החייאה ממושכת. הצוות הרפואי המשיך בפעולות ההחייאה, היא הועברה לאשפוז לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה במצב קשה מאוד", נמסר מבית החולים. "הצוותים נלחמו על חייה מהרגע הראשון, וליוו את בני המשפחה לאורך תקופת האשפוז, אבל לצערנו, היום נקבע מותה והיא הובאה הערב למנוחות. אנו משתתפים בצערם הכבד של בעלה, רופא בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי, של המשפחה ושל כלל עובדי המרכז הרפואי".

בית חולים סורוקה בבאר שבע, 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
בית החולים סורוקה בבאר שבע/ראובן קסטרו

אלמסי אריאלי רופאה במקצועה, התמוטטה במהלך האירוע הביתי שנערך במושב שיבולים, ורופאים שהיו בין אורחי האירוע החלו לבצע בה פעולות החייאה. בהמשך הגיעו פרמדיקים וחובשים של מד"א, המשיכו בהחייאה ופינו אותה לבית החולים במצב אנוש.

אחד מהאורחים שנכח באירוע והיה עד להתמוטטות, סיפר כי בעלה, שגם הוא רופא במקצועו, וכן רופאים אחרים שהיו בחתונה ביצעו עליה פעולות החייאה. "היא פונתה לבית החולים עם שמלת הכלה שלה", סיפר. הוא הוסיף כי "הייתה התרגשות גדולה, אחרי החופה היא שמחה והתרגשה, אחרי רבע שעה פתאום היא התמוטטה. בהתחלה חשבו האורחים שהיא התעלפה מהתרגשות".

עוד בוואלה!

פעוט שיחק בחצר ביתו והתלונן על כאבים, בבית החולים התברר שנפגע מירי

לכתבה המלאה

פרופ' גידי סהר, מנהל המחלקה לניתוחי לב בסורוקה, סיפר כי הכלה, העובדת בבית החולים סורוקה בעצמה, הגיעה למרכז הרפואי עם הפרעת קצב לב קשה. "היא עברה החייאה במקום, ומיד אחר כך הגיעו כוחות מד"א. בכוחות משותפים הביאו אותה לחדר ההלם של בית החולים, שם טיפל בה צוות מקצועי שכלל אנשי מקצוע מכל התחומים כולל כוננים שהוזעקו מהבית, וכל זה תוך תהליך של החייאה כל הזמן".

פרופ' סהר הוסיף כי "היא חוברה למכונת אקמו שמדמה את פעולת הלב והריאות, ומהרגע הזה ניתן היה במידה מסוימת לייצב את המצב שלה. הלב שלה חזר לפעום, אך היא עדיין נמצאת במצב של כשל רב מערכתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully