וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הביקורת: הארי ומייגן החזירו מיליונים לרשויות על שיפוץ ביתם

8.9.2020 / 23:29

הדוכס והדוכסית מסאסקס אמנם עברו לקליפורניה, אך החזירו למשלם המסים הבריטי 2.4 מיליון פאונד בגין שיפוץ הקוטג' שלהם בלונדון, אותו הם שומרים כביתם. הזוג, המחפש עצמאות כלכלית מאז שהתנתק ממשפחת המלוכה ומתפקידיה, חתם לאחרונה על חוזה ליצירת תכנים עם נטפליקס

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

הנסיך הארי ורעייתו מייגן החזירו למשלם המסים הבריטי 2.4 מיליון פאונד (3.2 מיליון דולר), עבור השיפוץ בביתם בבריטניה. זאת בהתאם להתחייבות שקיבלו על עצמם עם עזיבתם את משפחת המלוכה ותפקידיה.

"התרומה ניתנה למענק הריבון על ידי הדוכס מסאסקס", אמר דוברו של הזוג, בהתייחסו לנתח מתוך משלם המיסים הבריטי המוקדש למימון המלוכה.

השיפוצים בקוטג' פרוגמור, ביתם של הזוג בשטח טירת ווינזדור של המלכה אליזבת' במערב לונדון, זכו לביקורת על ידי כמה כלי תקשורת בריטיים כיקרים למדי.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
זכו לביקורת על שיפוץ הקוטג'. הארי ומייגן/GettyImages

הידיעה על ההחזר מגיעה ברקע רצונם של הנסיך הארי ומייגן מרקל, שחקנית לשעבר, לגבש לעצמם קריירה חדשה ולהשיג עצמאות כלכלית גדולה יותר. בשבוע שעבר הודיעו כי חתמו על חוזה עם נטפליקס ליצירת תוכן לפלטפורמת הסטרימינג, אך תנאיו לא נחשפו. לפני החתימה, עיקר הכנסותיהם הגיעו מעיזבונו הפרטי של הנסיך צ'ארלס, אביו של הארי ויורש העצר הבריטי.

עוד בוואלה!

ההתנשאות של וויליאם, הזעם של הארי: מאחורי הקרע במשפחת המלוכה הבריטית

לכתבה המלאה

"תרומה זו, כפי שהציע הנסיך הארי במקור, כיסתה באופן מלא את עלויות השיפוץ הדרושות של קוטג' פרוגמור, הנכס של הוד מלכותה המלכה, שיישאר בית המגורים בבריטניה של הדוכס ומשפחתו", הוסיף הדובר.

הזוג, הידוע רשמית כדוכס והדוכסית מסאסקס, עבר לגור בקליפורניה אך שומר על בית הקוטג' כמעונם הרשמי כשיחזרו לבריטניה. זאת על פי תנאי ההסכם עם המלכה, סבתו של הארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully