וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתנשאות של וויליאם, הזעם של הארי: מאחורי הקרע במשפחת המלוכה הבריטית

26.7.2020 / 22:09

ספר חדש חושף את היחסים המתוחים בין שני הנסיכים, שהתמקדו בקבלת הפנים הקרה שקיבלה מייגן מרקל: "וויליאם חש שהוא מסונוור מתשוקה, והארי ראה בכך התנשאות"

אתר רשמי

(בווידאו: הנסיך הארי בנאום לאחר הודעת הפרישה מבית המלוכה)

הנסיך וויליאם הרתיח את אחיו הנסיך הארי, כשאמר לו שהוא סבור שעליו להתקדם לאט יותר ביחסיו עם מייגן מרקל, מחשש שהוא "מסונוור מתשוקה" - כך נכתב בספר חדש על הארמון. לפי החלק השני בספר "מציאת חירות", שפורסם ב"סנדיי טיימס", הארי זעם על מה שהוא ראה כהתנשאות כלפי השחקנית האמריקנית, לאחר שהחלו לצאת.

עוד נכתב בספר, כי הנסיך הצעיר לא אהב העצה של אחיו הבוגר, לפיה עליו "לקחת את כל הזמן שהוא צריך כדי להכיר את הנערה הזאת".

"בשתי מילים אלו, 'הנערה הזאת', הארי שמע את הטון המתנשא שהיה ההפך הגמור מהגישה שלו לעולם", נכתב בחלק הזה בספר, שציין כי הארי שירת במשך עשור בצבא וחי מחוץ לבועה של הארמון. בנוסף לכך, נכתב, הארי גם "התעייף מהדינמיקה בינו לבין אחיו הבוגר".

מייגן מרקל הנסיך הארי הנסיך ויליאם קייט מידלטון המלכה אליזבת הנסיך צ'ארלס. GettyImages
דם רע בארמון. הארי, מייגן, וויליאם, קייט, הנסיך צ'ארלס והמלכה/GettyImages

המו"ל של הספר "הארפר קולינס בריטניה" אמר כי הוא נועד לתאר את "הארי ומייגן האמיתיים". עוד נאמר, כי המחברים קיבלו "גישה יחודית" ושיתוף פעולה מאנשים הקרובים ביותר לזוג.

הזוג עצמו, שהודיע על פרישה מתפקידים ציבוריים בתחילת השנה ועבר לצפון אמריקה עם בנם ארצ'י, פרסם הצהרה שבה הכחישו כי היה להם חלק בהוצאתו לאור של הספר.

"הדוכס והדוכסית מסאסקס לא רואיינו ולא תרמו ל'מציאת חירות'", נמסר מהזוג. "הספר הזה מבוסס על החוויות של המחברים בתור חברי תא כתבי הארמון ועל דיווחיהם העצמאיים".

הספר מתאר כיצד שאר המשפחה ויושבי הארמון התקשו לקבל את מייגן. אחד מאנשי החצר אמר לכאורה לעמיתו: "יש בה משהו שגורם לי לא לסמוך עליה". אחר כינה אותה "נערת השעשועים של הארי".

עוד בוואלה!

הנסיך הארי על הפרישה מבית המלוכה: "לא הייתה אופציה אחרת"

לכתבה המלאה
הנסיך ויליאם קייט מידלטון. GettyImages
נותרה נאמנה לו. קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages

בחלק הקשה עוד יותר מהספר, העוסק בקייט מידלטון, נכתב כי היא לא קיבלה בברכה את מייגן, למרות הדמיון בין האתגרים שעומדים בפני שתיהן.

"אף שזו לא הייתה בהכרח האחריות שלה, קייט עשתה מעט מאוד כדי לגשר על הפילוג. היא הייתה נאמנה מאוד לבעלה ולמשפחתו", כתבו המחברים. "ברגע שהארי ומייגן התחתנו, הפער בין האחים רק התרחב".

"הרגשות של וויליאם וקייט נראו ברורים לדוכסים מסאסקס באותו קיץ ואחריו לו. מבין כל החברים ובני המשפחה שהארי ומייגן אירחו בביתם באוקספורדשייר בין מאי 2018 למרץ 2019, הדוכסים מקיימברידג' לא היו שם", נכתב.

החלקים מהספר שפורסמו התמקדו בחודשים של תככים בארמון שהובילו להחלטת הארי ומייגן לפרוש מעמדותיהם הבכירות. בני הזוג הפתיעו את הארמון בינואר כשפרסמו כוונתם להיות עצמאים יותר. הזוג רצה להיות נסיכים במשרה חלקית, אך הרעיון קרס במהלך שיחות עם משפחת המלוכה. בינואר התוותה המלכה כיצד בני הזוג יחדלו מחובותיהם המלכותיות בחודש מרץ, לפחות לזמן מה, אך תמיד יישארו חלק ממשפחת המלוכה.

הארי נמצא במקום השישי בתור לכס המלכות, אחרי אביו, הנסיך צ'ארלס, אחיו וויליאם ושלושת ילדיו הקטנים, ג'ורג', שרלוט ולואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully