וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הפעוט שנפגע מירי תועה בצפון: "במקרה הבא זה יסתיים באסון"

9.9.2020 / 16:43

חוסין מנסור בן השנתיים ממשהד מתאושש בביתו לאחר שעבר ניתוח להוצאת קליע, שנורה לעברו ממקור לא ידוע. אחותו שהייתה לצדו בזמן האירוע, תיארה בציור כיצד נופל עליו הכדור מהשמיים. אביו קרא לטפל בתופעת הירי במגזר הערבי: "הפעם זה נגמר בנס, אבל חייבים להפסיק עם זה"

בווידאו: ילדה בת 4 נהרגה כנראה מירי תועה בראשה במזרח ירושלים/מערכת וואלה! NEWS

חוסין מנסור, הפעוט בן השנתיים שעבר בשבת האחרונה ניתוח להוצאת קליע מגופו, מתאושש היום (רביעי) בביתו ביישוב משהד שבצפון. כפי שפורסם שלשום בוואלה! NEWS, חוסין נפגע מירי כדור תועה בזמן ששיחק עם אחותו בחצר ביתם.

אביו עבאס סיפר כי הוא ואשתו חשבו שילדם נפל בחצר ונחבל, נוכח הפצע שהיה על חזהו. "כשהגענו לבית החולים ראו בצילומים שיש גוף זר בבטנו. הרופא אמר שזו חתיכת ברזל. זה נשמע לנו מוזר, כי בחצר אין חתיכות ברזל שהוא היה יכול להיפגע מהן".

אולם לאחר צילום נוסף, אמר הרופא בבית החולים האנגלי בנצרת אליו פונה הילד, כי זה נראה כמו קליע. "זה היה שוק, נשמע לא הגיוני בכלל. רק אחרי הניתוח, כשהרופאים הראו לנו את הקליע האמנתי שהוא באמת נפגע מירי".

חוסיין, הפעוט שנפגע מכדור תועה בבית החולים. -, אתר רשמי
"קשה להבין ולקבל את המקרה הזה". הפעוט חוסין בבית החולים/אתר רשמי, -

הפעוט פונה בשבת האחרונה לבית החולים האנגלי בנצרת, לאחר שהוריו שמעו אותו בוכה וצורח וגילו פצע קטן בחלקו העליון של חזהו. הרופא שקיבל את בן השנתיים במצב קל, ביצע בדיקת אולטרסאונד לאחר שהבחין בבליטה בבטנו, אותה ייחס לקליע. בעקבות הממצא, הפעוט הוכנס ביום ראשון לחדר ניתוח, ומבטנו אכן הוצא קליע אקדח.

"תודה לאל שזה נגמר כך", אמר האב. לדבריו, המשפחה עדיין מתקשה לעכל את שהתרחש. בתם, אחותו של חוסין, ציירה בבית הספר ציור בו היא מתארת אותה ואת אחיה ליד ביתם, כשהפעוט יושב בבריכת מים קטנה ונופל עליו קליע מהשמיים.

עוד בוואלה!

פעוט שיחק בחצר ביתו והתלונן על כאבים, בבית החולים התברר שנפגע מירי

לכתבה המלאה
ציור שציירה אחותו של חוסין, הפעוט שנפגע מכדור תוע  ובה מתארת את מה שקרה: שניהם משחקים בחצר וקליע נופל מהשמיים על אחיה שרוחץ בתוך גיגית מים. -, אתר רשמי
קליע נופל מהשמיים. הציור שציירה אחותו של חוסין/אתר רשמי, -
חוסיין, הפעוט שנפגע מכדור תועה בבית החולים. -, אתר רשמי
"לא האמנתי שהוא באמת נפגע מירי". עבאס עם בנו חוסין בבית החולים/אתר רשמי, -

"הילדה עדיין בהלם מאז אותו ערב, גם אשתי בוכה כל הזמן", אמר עבאס. "קשה להבין ולקבל את המקרה הזה". האב הדגיש כי יש חובה לטפל בתופעת הירי במגזר הערבי: "הפעם זה הסתיים בנס, אבל במקרה הבא זה יכול להסתיים באסון. חייבים להפסיק עם זה".

ילד בן שנתיים מנצרת נפצע מירי תועה. בית החולים האנגלי בנצרת, אתר רשמי
הפצע ובליטת הקליע על בטנו של חוסין/אתר רשמי, בית החולים האנגלי בנצרת

זהו המקרה החמישי בשלושת החודשים האחרונים שבו נפצע אדם מפגיעה של ירי תועה. המקרה האחרון אירע בשבוע שעבר, כששריפה אבו מועמר, מורה בת 30 מרמלה, נהרגה מירי שלא כוון לעברה. לפני כחודש נהרגה מפגיעת ירי תועה חנאן יאסין זלום, ילדה בת ארבע מסילוואן. שבוע לפני כן נפצע ג'יהאד אבו ג'אבר בן התשע מירי תועה בראס אל עמוד. בחודש יוני האחרון נהרגה בעיסאוויה רפיף קראעין, בת הארבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully