וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת ארבע נפצעה אנוש מירי כדור תועה בעיסאוויה שבמזרח ירושלים

יפעת רוזנברג

21.5.2020 / 7:54

הילדה המתגוררת עם משפחתה במזרח העיר נפצעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים, והמשטרה פתחה בחקירה. המקרה מצטרף לירי נוסף במחנה הפליטים שועפאט, על ידי חמוש רעול פנים, שממנו נפצעו בעל עסק ובנו הפעוט באורח קל-בינוני

-

ילדה בת ארבע נפצעה באורח אנוש הלילה (חמישי) מירי כדור תועה בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים. הילדה, רפיפ מחמד סעיד קראעין, פונתה ליחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם והמשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת המקרה. בכלי התקשורת הפלסטיניים דווח כי קראעין מתגוררת עם משפחתה בשכונה.

זהו לא המקרה היחיד שאירע הלילה במזרח ירושלים. במחנה הפליטים שועפאט, חמוש רעול פנים נכנס לבית עסק וירה בבעל המקום, האשם א-דבס, ובבנו הפעוט. השניים נפצעו באורח קל-בינוני. על פי הודעת המשטרה, כוחותיה הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים. בתיעוד ממצלמות האבטחה של העסק, נראה החמוש מתקרב לאב ולבנו הקטן ויורה אליהם מטווח אפס כשהם על הרצפה. על פי הדיווחים, הירי בחנות היה לאחר חצות ולאחר מכן נכנסו כוחות הביטחון לשעפאט דרך המחסום הצבאי לחקור את נסיבות הירי.

רפיף מחמד סעיד קראעין ילדה בת 4 מסילוואן המתגוררת עם משפחתה בעיסאוויה שנפצעה בראשה מירי כדור תועה והועברה לטיפול נמרץ במצב קשה. ללא, צילום מסך
רפיפ מחמד סעיד קראעין שנפצעה מהירי התועה/צילום מסך, ללא
ירי על אב ובנו בשעפאט, 21 במאי 2020. ללא, צילום מסך
האשם א-דבס ובנו שנפצעו הלילה מהירי בבית העסק/צילום מסך, ללא

אירועים אלה מתרחשים על רקע המבצע המשטרתי שנערך בחודשים האחרונים בשכונת עיסאוויה, במסגרתו בוצעו מאות מעצרים, רבים מהם של קטינים. התושבים מחו כמה פעמים ואף השביתו את הלימודים בשל פעילות של הכוחות סמוך למוסדות החינוך. בחודש פברואר, פתחה המחלקה לחקירות שוטרים בבדיקת נסיבות הירי בילד בן תשע, מאלכ עיסא, שנפצע בפניו ובראשו מכדור ספוג של המשטרה.

(עדכון ראשון: 08:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully