וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בסמוך לאריאל: החשוד נורה ונתפס

ניסיון הדקירה התרחש בכיכר אריאל ליד הכניסה לעיר ולא נרשמו נפגעים. המחבל ניסה להימלט מהמקום, נורה על ידי כוח צה"ל שהיה במקום ונלכד. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון

בווידאו: תיעוד המחבל נמלט מהזירה לאחר ניסיון הפיגוע/צילום: דן אסולין, עריכה: ניר חן

ניסיון דקירה התרחש היום (ראשון) בצומת אריאל סמוך לכניסה לעיר. המחבל נורה על ידי כוח צה"ל שהיה במקום, ונעצר, אך טרם נודעה חומרת הפגיעה בו. לא היו נפגעים נוספים.

מדובר צה"ל נמסר כי החשוד הגיע למקום כשהוא חמוש בסכין, וניסה לדקור חיילים, אך משלא הצליח, ניסה להימלט מהזירה.

לאחר נסיון הדקירה, הלוחמים פתחו אחריו במרדף, ביצעו נוהל מעצר חשוד והצליחו ללכוד אותו. שוטרים שהיו במקום והבחינו במרדף, חברו לכוח וסייעו בלכידת המפגע.

אחד השוטרים שהשתתפו במרדף סיפר כי "בכניסה לעיר אריאל הבחנו בחיילים שרצים לכיוון השיחים, מיד הבנו שמדובר באירוע חריג, פרקנו מהרכב ותוך כדי שמענו צעקות 'המחבל דקר חיילת, המחבל דקר חיילת'. חייל שהיה במקום צעק הוא רץ לכיוון השיחים".

זירת נסיון הפיגוע באריאל 6 בספטמבר 2020. סרייה דיאמנט, פלאש90, פלאש 90
חיילים בזירת הפיגוע, היום/פלאש 90, סרייה דיאמנט, פלאש90

לאחר מכן, המחבל אותר כשהוא מתחבא בשיחים לצד הדרך. "התחלנו לבצע סריקות יחד עם החיילים ותוך כדי הסריקות הבחנתי במחבל מסתתר בין השיחים, צעקתי לו בערבית מספר פעמים 'עצור, עצור' הוא לא נענה לקריאותיי, ביצעתי ירי באוויר הוא המשיך בבריחתו ויריתי לעבר רגליו וניטרלתי אותו", סיפר השוטר. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע לזירת הפיגוע. "אני שולח מכאן בשם תושבי השומרון ועם ישראל כולו חיבוק חם וברכת חזק ואמץ לחיילות וחיילי צה"ל מהגדוד של פיקוד העורף, שמנעו פיגוע גדול והצילו חיים של אזרחים שמסתובבים ונוסעים כאן של החיילים עצמם של כל תושבי השומרון ואריאל במרחב", אמר.

עוד בוואלה!

שב"כ: רצח שי אוחיון בפתח תקווה - פיגוע, המחבל שחזר את המעשה

לכתבה המלאה
זירת ניסיון  פיגוע בצומת אריאל, 6 בספטמבר 2020. אבי אדרי, TPS
לכידת המחבל/TPS, אבי אדרי

נסיון פיגוע זה מגיע כשבועיים לאחר פיגוע הדקירה בצומת סגולה פתח תקווה, בו נרצח הרב שי אוחיון. החשוד, תושב שכם בן 46 שהחזיק באישור כניסה לישראל, נעצר על ידי כוחות משטרה במקום וזמן קצר לאחר מכן נקבע כי מדובר היה בפיגוע ממניע לאומני. אוחיון, תושב פתח תקווה, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully