וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: שב"כ עצר פלסטיני שדקר ופצע קשה גבר בראש העין

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 18:47

החשוד, תושב ג'נין, שהה בישראל באופן בלתי חוקי. הוא נעצר על ידי שב"כ בחשד שדקר גבר בן 30 באתר בנייה בעיר לפני כשבועיים, ופצע אותו באורח קשה. 3 נוספים נעצרו בחשד לסיוע. אשתו של הפצוע בתקרית: "יצא לעשות סיבוב - ונדקר"

תיעוד: מעצר פלסטיני החשוד בפיגוע דקירה בראש העין/צילום: משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

פלסטיני תושב ג'נין נעצר ביום שבת האחרון בחשד לביצוע פיגוע דקירה בראש העין - כך הותר לפרסום היום (שלישי). באירוע הדקירה, שהתרחש ב-15 באוגוסט, נפצע אזרח ישראלי בשנות ה-30 לחייו באורח קשה. החשוד, ששהה באופן בלתי חוקי בישראל, נעצר בתום חקירה משותפת של שב"כ, המשטרה וצה"ל. בנוסף אליו, נעצרו עוד שלושה חשודים בסיוע.

בחקירותיו העלה החשוד עצמו כי מדובר באירוע על רקע לאומני. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. ראש מחלקת החוקרים של שב"כ התקשר הבוקר לגבר הנדקר, והודיע לו על מעצר החשוד.

גבר דקר שוטר בראש העין - ונורה למוות; מצבו של השוטר קל. מד"א, מד"א
זירת דקירת השוטר בראש העין, אפריל/מד"א, מד"א

על פי החשד, הגבר הגיע לבניין לפני אכלוס ברחוב אליהו הנביא בראש העין, על מנת לסייר בדירה שרכש. אז הגיח החשוד, דקר אותו - ונמלט מהזירה. הגבר שנפצע באורח קשה, הצליח לצאת מחוץ למבנה ולהזעיק עזרה. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש מד"א, אייל עטייה, סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו גבר בשנות השלושים מעורפל הכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן נוזלים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

לאחר התקרית, רעייתו כתבה בקבוצת הווטסאפ של הדיירים כי "בעלי יצא לעשות סיבוב בבניין ונדקר, אני לא יודעת פרטים. אני בבית החולים ובשעה טובה הוא יצא מניתוח ומכלל סכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully