וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוטה מהנתיב ומאיץ לעבר הלוחמים: תיעוד פיגוע הדריסה באבו דיס

24.6.2020 / 15:15

המשטרה פרסמה סרטון המתעד את דריסת לוחמי מג"ב במחסום הקיוסק הסמוך לירושלים. "המחבל שעט בפראות לעבר הלוחמים ופגע בזדון בלוחמת", נמסר. מצבה של הלוחמת קל והיא שוחררה מבית החולים הדסה הר הצופים לביתה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

המשטרה פרסמה היום (רביעי) תיעוד פיגוע הדריסה אתמול במחסום הקיוסק ליד אבו דיס והירי למוות בנהג החשוד. בסרטון נראה הפלסטיני כשהוא נוהג ברכבו ומתקדם אל עבר המחסום. בשלב מסוים הוא סטה מאמצע הנתיב לצד, הסיט את רכבו ושעט במהירות לעבר לוחמי מג"ב במחסום ופגע בלוחמת שנפצעה קל.

הלוחמים שעמדו במחסום ירו לעבר הפלסטיני ומותו נקבע בזירה. הלוחמת שנפצעה באורח קל פונתה אתמול לבית החולים הר הצופים לקבלת טיפול רפואי, והבוקר היא שוחררה מבית החולים לביתה. "המחבל שעט בפראות לעבר הלוחמים ופגע בזדון בלוחמת", נמסר בהודעת המשטרה.

תיעוד הפיגוע במחסום הקיוסק סמוך למזרח ירושלים, 23 ביוני 2020. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מתוך פיגוע הדריסה אתמול/דוברות משטרת ישראל

נהג הרכב הפלסטיני זוהה בכלי תקשורת פלסטיניים כאחמד מוסטפא עריקאת, צעיר בשנות ה-20 מחייו מאבו דיס, וקרוב משפחתו של בכיר הרשות סאיב עריקאת. במשפחתו דחו את הטענות כי ניסה לבצע פיגוע. לפי דיווחים פלסטיניים, החשוד היה אמור לאסוף את אחותו, שצפויה הייתה להתחתן, מסלון יופי בבית לחם. עוד דווח כי גם הוא עצמו היה אמור להתחתן בקרוב.

אחמד מוסטפא עריקאת מאבו דיס החשוד בפגיוע הדריסה בכניסה ליישוב קידר 23 במאי 2020. -, אתר רשמי
אחמד מוסטפא עריקאת/אתר רשמי, -

לאחר מותו של הפלסטיני דווח כי עימותים אלימים פרצו באבו דיס. בחמאס הביעו זעם על מותו ואמרו כי "השהיד השתתף בהכנות לחתונת אחותו, ביום מותו. אין פתרון לעמנו אלא בסיום הכיבוש וגירוש האויב מאדמתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully