וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בקריית ים: צעיר נורה ונפצע אנוש

עודכן לאחרונה: 6.9.2020 / 6:45

גבר בשנות ה-20 לחייו נפצע מירי בראשו ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשמצבו אנוש. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה, והמשטרה עצרה חשוד במעשה, תושב חיפה בן 24

בווידאו: ניסיון חיסול בקריית ים/צילום: איחוד הצלה, עריכה: שאול אדם

גבר בשנות ה-20 לחייו נפצע הערב (שבת) באורח אנוש מירי שאירע ברחוב משה שפירא בקריית ים. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפצעי ירי בראשו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ובתום סריקות שערכו שוטרי תחנת זבולון באזור, נעצר חשוד בירי, תושב חיפה בן 24. הוא נחקר ובכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

לפי גורמי הרפואה, מהמקום פונה תושב העיר למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. פרמדיקית מד"א אליאנה אגסי, סיפרה כי "כשהגענו למקום, ראינו גבר ששוכב מחוסר הכרה עם פציעה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה ויציב".

צעיר נורה בראשו במהלך קטטה בקריית חיים. 5 בספטמבר 2020. משטרת ישראל, אתר רשמי
הצעיר פונה לביה"ח רמב"ם. זירת האירוע, הערב/אתר רשמי, משטרת ישראל

מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי ככל הנראה מדובר בסכסוך מקומי בין שתי חבורות. לפי החשד, בתכנון מוקדם שני צעירים שרכבו על אופנוע והסתירו את זהותם, נצמדו לרכב שבו היה הקרבן, וביצעו ירי לעברו ולעבר אחד מקרובי משפחתה של בת הזוג שלו. הוא נפגע והובהל לבית החולים, שם ינותח הלילה בניסיון להציל את חייו.

האופנוע הצליח להימלט מהמקום, אבל בתוך זמן קצר המשטרה הודיעה שכבר עצרה חשוד במעורבות באירוע. נבדק חשד שהאקדח שירה הערב היה אצלו ברשיון במסגרת עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully