וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו בחניון ונמלטו: אישום יוגש נגד 6 חשודים במעורבות ברצח צעיר מראשל"צ

3.9.2020 / 10:05

בתום חקירת ימ"ר מרכז הוגשה הצהרת תובע נגד 6 החשודים במעורבות ברצח יאשיהו בלום, תושב עלי, בחודש שעבר. עפ"י המשטרה, אחד מהם הגיע למסעדה בה שהה בלום עם חבריו, ובעקבות ויכוח נדקר בן ה-23 בגופו. החשודים נמלטו, תוך שהם משליכים את הסכין, אך נעצרו באותו הערב

בווידאו: תיעוד מזירת רצח יאשיהו בלום/צילום: משטרת ישראל

כתב אישום יוגש נגד שישה חשודים במעורבות רצח יאשיהו בלום בן ה-23 בראשון לציון בחודש שעבר - כך מסרה היום (חמישי) המשטרה, בתום פיענוח ימ"ר מרכז את תיק הרצח.

מהחקירה עלה כי בערב הרצח, הגיע אחד החשודים עם חבריו למסעדה בחוף הים בראשון לציו, כשהוא מצויד בסכין אותה נשא על גופו. לפנות בוקר הגיעו בלום וחבריו לרכבם שחנה בחניון הסמוך לחוף, ובין החשודים לבינם פרץ וויכוח, אשר הוביל לתקיפת החשודים את בלום, תושב עלי, וחבריו.

יאשיהו בלום שנדקר למוות בקטטה בראשון לציון - 8 לאוגוסט 2020. -, אתר רשמי
הנרצח, יאשיהו בלום/אתר רשמי, -

במהלך תקיפתו נדקר יאשיהו מספר פעמים והוא התמוטט במקום. החשודים נמלטו מהחנייה בשני כלי רכב, כאשר אחד החשודים הרים את מחסום החניה בידיו על מנת לאפשר את מעבר כלי הרכב. בלום פונה לבית החולים במצב קשה וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

עוד באותו היום, עצרו בלשי ימ"ר מרכז בסיוע כוחות ממרחב שפלה במחוז מרכז של משטרת ישראל, תשעה חשודים במעורבות באירוע, שישה גברים ושלוש נשים. בסריקות שערכו השוטרים בציר ההימלטות של החשודים נתפסה הסכין שבאמצעותה על פי החשד בוצע הרצח. מהחקירה עלה כי במהלך הנסיעה השליך אחד החשודים את הסכין מחלון הרכב.

עוד בוואלה!

חקירת הרצח בראשון לציון: נבדק החשד כי הצעירים היו שיכורים בעת המעשה

לכתבה המלאה
פענוח רצח יאשיהו בלום. דוברות משטרת ישראל
מתוך תיעוד הרצח בראשון לציון, אוגוסט/דוברות משטרת ישראל
פענוח רצח יאשיהו בלום. דוברות משטרת ישראל
הסכין שהושלכה על פי החשד. מתוך תיעוד רצח יאשיהו בלום/דוברות משטרת ישראל

מעצרם של ששת החשודים (25,21,19,18,17,21) הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון וכן גם מעצר הבית של שלוש החשודות (17,22,20).

עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד ששת החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully