וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר בראשון לציון: "אמרו לזרוק מהר את הסכין מהרכב"

עודכן לאחרונה: 9.8.2020 / 17:40

אחת הצעירות שנחשדו במעורבות ברצח יאשיהו בלום בן ה-23, שנדקר בחוף הים במהלך קטטה בין שתי קבוצות צעירים, שחזרה בפני החוקרים כי מיד לאחר הדקירה החשודים נכנסו לרכב ונסעו לביתם. אמו של הנרצח: "הוא לא היה מעורב בקטטה, משכו ודקרו אותו". מעצר חמשת החשודים הוארך

בווידאו: אמו של יאשיהו בלום מתייחסת לרצח/צילום: יותם רונן

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) את מעצרם של חמשת החשודים בדקירת יאשיהו בלום בן ה-23 למוות בחוף ים בעיר בחמישה ימים. מרבית החשודים שומרים על זכות השתיקה בחקירה. מצלמות האבטחה של עיריית ראשון לציון סייעו למשטרה להגיע אל החשודים ברצח, שנמלטו מיד לאחר האירוע.

אחת הצעירות שנעצרו מסרה למשטרה גרסה מלאה של האירוע וקשרה את חמשת החשודים למקרה. היא תיארה בפני החוקרים כי היא התחילה בקטטה, אך לא יצאה מהרכב בזמן שבלום נדקר למוות. לדבריה, מיד לאחר מכן נכנסו החמישה לרכב ומשם נסעו לביתו של אחד מהם, כשבמהלך הנסיעה שמעה שאחד מהם אמר לחשוד נוסף: "זרוק מהר את הסכין". שלוש הצעירות שנעצרו שוחררו בתנאים מגבילים ואינן חשודות בדקירה או בקטטה.

יאשיהו בלום שנדקר למוות בקטטה בראשון לציון - 8 לאוגוסט 2020. -, אתר רשמי
"הבן שלי היה יהלום". יאשיהו בלום/אתר רשמי, -

אמו של הנרצח, מרים בלום, סיפרה כי בנה לא התכוון לקחת חלק בחילופי הדברים בין שתי קבוצות הצעירים. "הוא ישב בצד ולא היה מעורב בקטטה. אלה שהתחילו בקטטה משכו אותו ודקרו אותו", אמרה. "הוא היה ילד מקסים והיה בתחילת החיים שלו. עמד להקים עסק וזה נלקח ממנו בלי שום סיבה. אני אומרת להורים תשמרו על הילדים".

היא המשיכה ותיארה את קבלת ההודעה על מותו. "לכל אימא יש חרדה שיום אחד בבוקר היא תקבל את הבשורה הרעה", אמרה. "לפני שבועיים הבן הקטן שלי השתחרר מהצבא ונשמתי לרווחה, אבל הנה אתמול הגיעה המשטרה בבוקר ואמרו לי שהבן שלי נדקר. זה הגרוע מכל הגענו לשם ואז אמרו לנו מה שקרה".

לדברי האם, כמה שעות לפני הרצח יאשיהו אכל איתם ארוחת שישי יחד. "דיברנו על החלומות שלו. הוא כבר ידע מה הוא הולך לעשות כדי להתקדם בחיים. הבן שלי היה יהלום ונלקח ממני ברגע של שטות שלא היה צריך להיות".

עוד בוואלה!

חקירת הרצח בראשון לציון: נבדק החשד כי הצעירים היו שיכורים בעת המעשה

לכתבה המלאה

עו"ד מעיין חיימוביץ', המייצגת את אחת החשודות, טענה כי "מרשתי שיתפה פעולה באופן מלא עם חוקריה, מסרה גרסה סדורה, ענתה לכל שהתבקשה ושוחררה בתנאי מעצר בית. מרשתי מכחישה מכל וכול ידיעה או מעורבות כלשהי בדקירה ובאלימות. מדובר בבחורה צעירה, מלח הארץ, שכל עולמה חרב עליה על לא עוול בכפה והיא במצב נפשי קשה מאוד".

אימו ואחיו של יאשיהו בלום שנרצח בראשון לציון, מושב עלי, 9 באוגוסט 2020. ., צילום מסך
אמו ואחיו של יאשיהו/צילום מסך, .

אתמול העלתה חקירת האירוע חקירת האירוע את האפשרות כי החשודים, שלחלקם עבר פלילי, היו שיכורים בעת המעשה. זאת, לאחר שבזירת האירוע נמצאו בקבוקי אלכוהול וכוסות.

במהלך התקרית שהתרחשה אתמול, בלום, תושב היישוב עלי שבשומרון, נדקר למוות לאחר שהתפתחה קטטה בחניון סמוך לחוף ארבע על ארבע בראשון לציון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully