וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חודשי מאסר לעיתונאית ספיר ניסני שהורשעה בגרימת מותה של אמה ברשלנות

9.8.2020 / 14:05

בית המשפט גזר עונש מאסר על ניסני, שהורשעה בחודש פברואר במסגרת עסקת טיעון. זאת, לאחר שדחתה את הדיון בתירוצים שונים והשופטת הורתה למשטרה להביאה. קודם לכן הייתה חשודה בסעיף של רצח, בגין המקרה ב-2016 בו שפכה סיר שמן רותח על אמה בהיסח הדעת והביאה למותה

בווידאו: גזר הדין לעיתונאית ספיר ניסני שהורשעה בגרימת מוות ברשלנות של אמה/עריכה: אסף דרורי

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום (ראשון) שלושה חודשי מאסר על העיתונאית לשעבר ספיר ניסני, שהורשעה בגרימת מותה ברשלנות של אמה. במקרה שאירע ב-2016, שפכה סיר שמן רותח על אמה בהיסח הדעת בעת שישנה. היא הורשעה בחודש פברואר בסעיף גרימת המוות ברשלנות, לאחר שתחילה נחשדה ברצח.

משפטה של ניסני ארך זמן רב, והיא הצליחה בטענות שונות לדחות שוב ושוב את הקראת גזר הדין. בין היתר טענה כי עליה להיות "בבידוד מניעתי", בשל הקורונה. בשבוע שעבר, כשניסני לא הופיעה לדיון, קבעה השופטת אליאנא דניאלי כי אם לא תציג אישור שהיא חולה בקורונה - הדיון יתקיים היום. למרות זאת, היום בבוקר ניסני לא הופיעה לבית המשפט, והדיון התקיים רק לאחר שהשופטת הורתה למשטרה להביאה.

3 חודשי מאסר לעיתונאית ספיר ניסני שהורשעה בגרימת מותה של אמה ברשלנות
9.8.20. -, אתר רשמי
השופטת הורתה למשטרה להביאה לדיון. ספיר ניסני בבית המשפט ב-2017/אתר רשמי, -

האירוע שבלב כתב האישום התרחש באפריל 2016. ניסני נכנסה לחדרה של אמה הישנה, ושפכה עליה סיר מלא שמן רותח. לאחר כחודשיים האם, מרים ניסני, מתה מפצעיה. תחילת נחשדה הבת ברצח, אולם לבסוף הואשמה בגרימת מוות ברשלנות.

משפטה של ניסני נמשך זמן רב, בין היתר משום שהתקשתה לעבוד עם סנגוריה, והחליפה לא פחות מחמישה עורכי דין במהלך המשפט. בפברואר בשנה שעברה הודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בגרימת מוות ברשלנות של האם.

עוד בוואלה!

אין ראיות לפגיעה מכוונת: ספיר ניסני מואשמת בגרימת מות אמה ברשלנות

לכתבה המלאה
מירי ניסני, אמה של העיתונאית ספיר ניסני 19 ביוני 2016. באדיבות המשפחה
בתה שפכה עליה סיר שמן רותח. האם, מרים ניסני/באדיבות המשפחה

על פי הפרטים בהם הודתה, ניסני שהייתה אז בת 24 ניסתה לרקוח במטבח הביתי "תכשיר נטורופתי ניסיוני, שמרכיביו הם שמנים ומינרלים כגון מלח". בשל ויכוחים קודמים על ניקיון הבית, האם שמרה מתחת לכרית עליה ישנה את המפתח לארון התבלינים.

ניסני רצתה להיכנס לחדר השינה של האם בזמן שישנה, בכוונה לקחת בחשאי את המפתח לארון ולהוסיף מלח לתערובת התכשיר. רגע לפני שנכנסה לחדר התקשר אליה בן זוגה לשעבר, והיא בחרה לא לענות לשיחה, מה שלפי המתואר באישום הכניס אותה לסערת רגשות.

ניסני נכנסה לחדר בזמן שהיא מחזיקה ביד שמאל את הסיר ובו השמן הלוהט, וביד ימין המשיכה לערבב אותו עם כף, כשלפתע נתקלה בשואב אבק רובוטי שהיה על הרצפה ומעדה. השמנים הרותחים נשפכו על פלג גופה של האם, שכאמור לאחר כחודשיים מתה מפצעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully