וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני וישראלי נאשמים באונס אישה שיכורה בחניון בפתח תקווה

3.9.2020 / 15:30

על פי כתב האישום, שוהה בלתי חוקי מצא את האישה מחוץ לבר בעיר. לאחר מכן השניים ניצלו את חולשתה ותקפו אותה מינית אחד אחרי השני תוך שהיא זועקת לעזרה. הישראלי נאשם כי שילם לו בתמורה

בווידאו: זירת האונס בפתח תקווה/מערכת וואלה! NEWS

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום חמור נגד ווטה איילה, בן 30, ואיאד עבד אללה, שוהה בלתי חוקי בן 41, בגין אינוס ומעשה סדום של אישה בפתח תקווה. על פי כתב האישום, עבד אללה איתר את המתלוננת סמוך לבר בעיר כשהיא שיכורה, איילה עקב אחרי השניים משהחלו ללכת, והשניים אנסו אותה אחד אחרי השני בחניון. עוד עולה כי השניים אף סיכמו כי איילה ישלם לעבד אללה בתמורה לאונס.

עבד אללה מואשם בנוסף גם במעשים מגונים, הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות וכניסה ושהייה בישראל שלא כדין. לפי האישומים, שהוגשו על ידי עו"ד דפנה גסנר-פרנבך, הוא "ביצע במתלוננת מסכת של פגיעות מיניות קשות, עת שהייתה במצב שכרות שפגע באופן משמעותי ביכולתה לתפקד ולהבין את מעשיה ומנע ממנה להביע הסכמה חופשית או להתנגד".

זירת החשד לאונס | 
פלסטיני וישראלי ביצעו את זממם באישה בחניון בפתח תקווה 3 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
אנסו אחד אחרי השני תוך שהיא זועקת לעזרה. זירת הפשע בפתח תקווה/ראובן קסטרו

לפי כתב האישום, עבד אללה התיישב ליד המתלוננת, ששתתה לפני כן כמות רבה של משקאות אלכוהוליים, בספסל סמוך לבר, והבחין במצבה. לאחר מכן החלו השניים ללכת עד שהגיעו לסמטה, בעוד איילה הולך במרחק מה אחריהם.

בשלב זה, נעמד עבד אללה מול האישה וביצע מעשה מגונה. היא הסתובבה במטרה לברוח, אך הוא אחז בה בכוח וביצע בה מעשה מגונה נוסף. לאחר שהצליחה להשתחרר, הוא אחז בראשה וניסה לגרום לה לבצע מעשה סדום, אולם היא השתחררה פעם נוספת והלכה מהמקום.

זירת החשד לאונס | 
פלסטיני וישראלי ביצעו את זממם באישה בחניון בפתח תקווה 3 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
התיישב ליד המתלוננת, הבחין במצבה ועקב אחריה. זירת האונס בפתח תקווה/ראובן קסטרו

בהמשך הגיעו עבד אללה והמתלוננת לחניון, בזמן שאיילה עדיין הולך בעקבותיהם. הראשון פרס מזרון שמצא במקום, הפיל את האישה עליו וביצע בה אונס ומעשי סדום ללא הסכמה ותוך ניצול שכרותה. במקביל, איילה התקרב לכיוונם, צפה בהם, וסיכם עם עבד אללה כי הוא ישלם לו בתמורה לכך שיאנוס את האישה אחריו.

לאחר הסיכום עבד אללה הלך למכולת סמוכה, והשאיר את איילה לבד עם האישה. בעודה עדיין על המזרון, ביצע בה גם הוא אונס ומעשי סדום. משסיים, המתין עד שהגיעה המשטרה למקום - ונמלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully