וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו נגד השחיתות השלטונית מחוץ למעון רה"מ: "זמנך עבר"

28.8.2020 / 19:50

המפגינים נגד נתניהו הגיעו לירושלים וערכו "קבלת שבת", כמדי שבוע, תוך שהם מניפים שלטים עם הכיתוב "קורונה - וירוס בשירות הדיקטטורה". במחאה השתתפו אנשי רוח ואמנים, בהם אסף אמדורסקי ויובל מנדלסון, והתקיימה תפילה משותפת עם התושבים המתגוררים בסמוך

בווידאו: מאות ב"קבלת שבת" ליד מעון רה"מ בירושלים: "לקחו לנו את המדינה"/צילום: רוני כנפו, הדגלים השחורים, עריכה: איתי עמרם

מאות מפגינים השתתפו היום (שישי) ב"קבלת שבת" הנערכת מדי שבוע מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים. גם הפעם, המפגינים קראו להתפטרות ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע השחיתות השלטונית ובעקבות כתבי האישום שהוגשו נגדו.

במסגרת המחאה, השתתפו השבוע אנשי רוח ואמנים, בהם בני ברבש, אסף אמדורסקי, אסתר שמיר ויובל מנדלסון. לאחר מכן, לדברי המפגינים, התקיימה תפילה משותפת עם תושבים המתגוררים סמוך למעון ראש הממשלה.

המפגינים שהגיעו למקום שבו על קריאותיהם נגד נתניהו. הם הניפו שלטים עם הכיתוב "זמנך עבר", ו"קורונה - וירוס בשירות הדיקטטורה".

מחאה מול מעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור, ירושלים, 31 ביולי 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
מחאה מול מעון ראש הממשלה, לפני כחודש/פלאש 90, יונתן זינדל

בחודשים האחרונים מגיעים המפגינים למעון ראש הממשלה, כמו גם לביתו הפרטי בקיסריה, בכל יום שישי. לפני שבועיים התמקדו המוחים בירושלים בהסכם עם איחוד האמירויות, וטענו כי הוא נחתם על מנת להסיט את תשומת הלב של הציבור מכתבי האישום של נתניהו. "ההסכם הזה לא הופך את הממשלה שלנו ליותר מתפקדת, ההסכם הזה לא הופך את ראש הממשלה שלנו לפחות מושחת, וההסכם הזה, מעל הכל, לא יגרום לנו ללכת לשום מקום", אמר אז עלי ברוק, אחד הנואמים בהפגנה.

אתמול נערכו הפגנות ברחבי הארץ זה השבוע העשירי. מאות מפגינים התרכזו במוקדי ההפגנה בתל אביב ובחיפה, וקראו לראש הממשלה להתפטר. בתל אביב המפגינים קיימו צעדה מכיכר רבין לקריית הממשלה וחסמו צירים שונים. בחיפה, ההפגנה התרכזה במרכז הכרמל, ומשם נעו מפגינים בצעדה על שדרות מוריה לכיוון כרמליה, וחסמו את הדרכים גם הם. בתום ההפגנות הכבישים נפתחו לתנועה ולא נרשמו עימותים או מעצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully