וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הלילה - בובה "קמה לתחייה" וגרמה לבייביסיטר לברוח מהבית

20.10.2020 / 0:03

אישה שששמרה על בית בארה"ב בארה"ב סיפרה ששמעה רעש מהקומה העליונה וכשניגשה לבדוק במה מדובר - הבחינה בבובה שמזיזה את רגליה בכוחות עצמה - צפו בתיעוד שגרם לגולשים להציע לה: "תשיגי מים קדושים וצלב, תהיי מוכנה למלחמה"

בובה קמה לתחייה וגרמה לבייביסיטר לברוח מהבית/TikTok/hollyarmstrong20

אישה צילמה רגע מבעית בו בובה מפחידה החלה לזוז בכוחות עצמה, בתקרית שגרמה לה לברוח מהבית בבהלה. הולי ארמסטרונג תיעדה את הפעילות העל טבעית כשעשתה בייביסיטר ב-2 באוגוסט ופרסמה את התיעוד בסרטון טיקטוק ויראלי, שנצפה כבר מעל 10 מיליון פעמים,

בתיעוד נראית הבובה שמונחת בחדר הארונות מזיזה את רגילה מצד לצד וכלפי מעלה. הולי עומדת מטר מהארון החצי פתוח וממלמלת: "או אלוהים, או אלוהים".

בובה קמה לתחייה וגרמה לבייביסיטר לברוח מהבית. TikTok/hollyarmstrong20, Giphy
מה גרם לבובה לזוז?/Giphy, TikTok/hollyarmstrong20

הולי שיתפה את הסרטון עם הכיתוב: "5 שניות לפני שברחתי מהבית וזרקתי גפרור מאחוריי". שלושה ימים לאחר מכן היא עדכנה את העוקבים שלה על מה בדיוק קרה שם: "שמרתי על בית של משפחה שאני מדי פעם עושה בייבידטר לילדים שלהם. הייתי שם במשך כל סוף השבוע כשהם נסעו לחופשה. שמעתי קול זחילה מוזר מהקומה למעלה, וידעתי שאני לבד שם. אחרי שראיתי את הבובה עזבתי את הבית. הודעתי למשפחה והם אמרו שהם יבדקו את זה אבל אני עדיין בשוק".

הצופים שיתפו את הדעה שלהם בתגובות וחלקם חשבו שמדובר בסצנה מסרט אימה: "זה כמו בסרט 'הילד'!", כתב אחד ושני הוסיף שמדובר בבובה דומה לאנאבל: "תשיגי מים קדושים וצלב. זה הזמן למלחמה". אחרים קצת פקפקו באמינות הסרטון. "אפשר לראות אצבע מצד ימין. היא מזיזה את הבובה. אתם כאלה פתטיים", כתב מגיב אחד ושני הוסיף: "האם ייתכן שמישהו עומד מאחורי הדלת שסגורה למחצה? אנשים צריכים להירגע. אם הדלתות היו פתוחות, אולי אז הייתי מאמין".

ככה זה נראה

  • עוד באותו נושא:
  • אימה
  • בובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully