וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פשט על בית הפלסטיני החשוד בפיגוע הדקירה בפתח תקווה

27.8.2020 / 8:40

כוחות הביטחון פעלו בכפר רוג'יב הסמוך לשכם, במסגרת בחינת האפשרות להרוס את ביתו של המחבל, החשוד בביצוע הפיגוע בו נרצח הרב שי אוחיון. הפלסטינים דיווחו כי כוח צה"ל פשט על ביתו של בן ה-46 ותיחקר את משפחתו

בווידאו: כוחות צה"ל בבית המחבל שביצע את הפיגוע בפתח תקווה/צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל פעלו הלילה (חמישי) בכפר רוג'יב שליד שכם, ומיפו את ביתו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בפתח תקווה, בו נרצח הרב שי אוחיון. על פי דובר צה"ל, המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית. בתוך כך, כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי כוחות הביטחון פשטו הלילה על בית המחבל בן ה-46, חקרו את אשתו, ילדיו ודודו ועזבו לאחר מכן.

הפיגוע אירע אתמול בשעות הצהריים בצומת סגולה שבעיר. מחקירה ראשונית עולה כי אוחיון, בן 39 ואב לארבעה, הלך על המדרכה, אז ניגש אליו פלסטיני שהוציא סכין גדולה, דקר אותו כמה פעמים בחלקי גופו והחל להימלט. אוחיון נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותו. במהלך הלילה הובא הרב אוחיון למנוחות.

החשוד בדקירה מחזיק באישור כניסה לישראל. אחד האזרחים שהיה בזירת האירוע רדף אחריו לצד שוטרים שהשתלטו עליו ללא ירי. הוא נעצר והועבר לחקירת שב"כ.

הלילה פעלו לוחמי צה״ל בכפר רוג'יב שבמרחב החטיבה המרחבית ״שומרון״, למיפוי ביתו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה אתמול (ד') בפתח תקווה, בו נרצח הרב שי אוחיון ז״ל, 27 באוגוסט 2020. דובר צה"ל
פעילות צה"ל בבית המחבל, הלילה/דובר צה"ל
הלילה פעלו לוחמי צה״ל בכפר רוג'יב שבמרחב החטיבה המרחבית ״שומרון״, למיפוי ביתו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה אתמול (ד') בפתח תקווה, בו נרצח הרב שי אוחיון ז״ל, 27 באוגוסט 2020. דובר צה"ל
לוחמי צה"ל בבית המחבל, הלילה/דובר צה"ל
שי אוחיון, נרצח בפיגוע בפתח תקווה, 26 באוגוסט 2020. ללא, צילום מסך
הנרצח שי אוחיון/צילום מסך, ללא

מהקלטת השיחה של אחד מעדי הראייה לקו 101 של מד"א, עולה כי החשוד ניסה לפגוע בבני אדם נוספים לאחר שדקר את אוחיון. "יש אדם דקור באמצע הכביש ליד תחנת אוטובוס בצומת סגולה לכיוון מזרח", אמר עד הראייה למוקדן החירום. "ראיתי שהוא מנסה לדקור עוד מישהו בהמשך, אבל אין עוד פצועים. הוא נתפס".

עוד בוואלה!

הנרצח בפיגוע: הרב שי אוחיון, בן 39 ואב לארבעה מפתח תקווה

לכתבה המלאה

אמש שלח ראש הממשלה בנימין נתניהו את תנחומיו למשפחת הנרצח, והצהיר כי יפעל להריסת בית המחבל. "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בדקירה בפתח תקווה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. "הלב כואב. אנו מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully