וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: פלסטיני רצח בדקירות סכין גבר בפתח תקווה ונעצר

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 18:10

תושב פתח תקווה בן 39 נדקר בבטנו בסמוך לצומת סגולה ופונה לבית החולים בילינסון במצב אנוש, שם נקבע מותו. המשטרה עצרה תושב שכם בן 46, המחזיק באישור כניסה לישראל, ובחקירה עלה חשד למניע לאומני. "אחד האזרחים רדף אחרי החשוד עם אלה וצעק 'מחבל!'", סיפר עד ראייה

בווידאו: זירת הדקירה בפתח תקווה/צילום: דיווחים בזמן אמת, נתיבי ישראל, משטרת ישראל ויותם רונן, עריכה: ניר חן

גבר בן 39 נרצח היום (רביעי) בדקירות סכין בצומת סגולה בפתח תקווה. החשוד, תושב שכם בן 46 המחזיק באישור כניסה לישראל, נעצר על ידי כוחות משטרה במקום. מחקירה ראשונית עולה חשד כי מדובר באירוע לאומני. הקורבן, תושב פתח תקווה, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותו.


מחקירה ראשונית עולה כי הנדקר הלך על המדרכה, אז ניגש אליו פלסטיני שהוציא סכין גדולה ודקר אותו כמה פעמים בחלקי גופו והחל להימלט. אזרח רדף אחריו לצד שוטרים שהשתלטו עליו ללא ירי. החשוד הועבר לחקירת שב"כ.

עד ראייה שהגיע למקום לאחר הדקירה אמר כי הוא הבחין שאזרח שנקלע לזירה "רודף אחרי הדוקר עם אלה וצועק 'מחבל, מחבל'. הוא הצליח לפגוע בו ברגל ובדיוק המשטרה הגיעה". מפקד משטרת פתח תקווה סיפר כי "היום בשעה 13:00 נלכד חשוד שדקר קורבן בצומת סגולה. הוא החל בבריחה ונלכד עם הסכין על גופו".

זירת הדקירה בפתח תקווה 26 באוגוסט 2020. דוברות הצלה פתח תקווה, אתר רשמי
זירת הדקירה בפתח תקווה, היום/אתר רשמי, דוברות הצלה פתח תקווה

עד ראייה נוסף סיפר כי "כל הזמן התבצע אחריו מרדף, עד שהוא נכנס סמוך למוסך, ומיד השתלטו עליו ואזקו אותו השוטרים והבחור עם האלה".

חובש מד"א חזקי פרקש סיפר כי "בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם כמה פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קריטי".

אתמול הותר לפרסום כי פלסטיני תושב ג'נין נעצר ביום שבת בחשד לביצוע פיגוע דקירה בראש העין. באירוע הדקירה, שהתרחש ב-15 באוגוסט, נפצע אזרח ישראלי בשנות ה-30 לחייו באורח קשה. החשוד, ששהה באופן בלתי חוקי בישראל, נעצר בתום חקירה משותפת של שב"כ, המשטרה וצה"ל. בנוסף אליו, נעצרו עוד שלושה חשודים בסיוע.

עוד בוואלה!

חשד לפיגוע: שב"כ עצר פלסטיני שדקר ופצע קשה גבר בראש העין

לכתבה המלאה
הסכין בה נרצח תושב שער אפרים בפתח תקווה - 26 לאוגוסט 2020. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
הסכין בה השתמש תושב שכם בדקירה בפתח תקווה, היום/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה
זירת הדקירה בפתח תקווה 26 באוגוסט 2020. פלאש 90, פלאש 90
כוחות משטרה בפתח תקווה, היום/פלאש 90, פלאש 90
זירת הדקירה בפתח תקווה 26 באוגוסט 2020. נדב גולדשטיין/TPS, TPS
פתח תקווה/TPS, נדב גולדשטיין/TPS
זירת הדקירה בפתח תקווה 26 באוגוסט 2020. פלאש 90, פלאש 90
זירת האירוע בפתח תקווה, היום/פלאש 90, פלאש 90

בחקירותיו העלה החשוד עצמו כי מדובר באירוע על רקע לאומני. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. ראש מחלקת החוקרים של שב"כ התקשר הבוקר לגבר הנדקר, והודיע לו על מעצר החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully