וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד לא שללה המלצה על נתניהו לראשות הממשלה, בנט נזף בה

26.8.2020 / 16:19

יו"ר ימינה שוחח עם איילת שקד בעקבות ריאיון שבו אמרה כי אינה פוסלת אף מועמד לראשות הממשלה, "בוודאי שלא מישהו ממחנה הימין". לוואלה! NEWS נודע כי בנט נזף בה והבהיר לה כי המדיניות במפלגה נקבעת על ידו. בליכוד תקפו: "קשה לסמוך עליהם שלא ילכו עם לפיד"

בווידאו: נפתלי בנט תוקף את הממשלה על הטיפול במשבר הקורונה/צילום: ערוץ כנסת

יו"ר ימינה נפתלי בנט שוחח היום (רביעי) עם חברתו למפלגה ח"כ איילת שקד, בעקבות ראיון שבו לא שללה אפשרות להמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הממשלה אחרי הבחירות הבאות. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! NEWS כי בנט נזף בשקד בשל דבריה, והבהיר לה כי המדיניות בימינה נקבעת על ידו.

שקד אמרה הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי מפלגתה לא פוסלת אף אחד לראשות הממשלה "בוודאי לא מישהו ממחנה הימין". זאת, לאחר שנשאלה באופן מפורש אם מפלגתה תפסול את נתניהו. בנט נמנע עד כה לומר בראיונות לתקשורת שימליץ על נתניהו אחרי הבחירות הבאות, על מנת לנסות ולמשוך מצביעי ימין ומרכז למפלגתו בבחירות הבאות. חלק מחברי ימינה אף הצהירו כי ימליצו על בנט לראשות הממשלה, ובעקבות כך דברי שקד עוררו אצלו זעם.

ח"כ איילת שקד במהלך נאומה במליאת הכנסת 5 באוגוסט 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
לא פסלה המלצה על נתניהו לראשות הממשלה. שקד/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

גם בליכוד תקפו את שקד ורמזו על ברית פוליטית של ימינה עם יו"ר יעש עתיד-תל"ם יאיר לפיד, בניסיון להחליש את המפלגה בימין. השר דודי אמסלם כתב בטוויטר כי "אנחנו מודים לגברת שקד, אך לסמוך עליכם קצת קשה כרגע. נקווה בכלל שתקבלו לכך אישור מה'ברית החדשה' שלכם עם לפיד".

השרה מירי רגב הוסיפה כי בנט ושקד "תוקפים את נתניהו כבר שנים באובססיה". לדבריה, "קשה לסמוך עליהם שלא ילכו עם לפיד ברגע האמת". שקד כתבה לה בתגובה: "כשהשקר הופך לאמת והאמת לשקר, צריך דוברת מוכשרת, אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות וחיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה", כשכוונתה לתקופה בה כיהנה רגב כדוברת צה"ל, והגנה על מהלך הפינוי.

מימינה נמסר בתגובה: "היחסים בין יו"ר ימינה נפתלי בנט וח"כ איילת שקד מצוינים. השניים פועלים בתיאום מלא ובשיתוף פעולה. תוכן השיחות המתקיימות בין השניים באופן רציף הינו פרטי".

עוד בוואלה!

גנץ: נתניהו גורם לפילוג העם, אני מקווה שהוא יחדול מכך

לכתבה המלאה
נפתלי בנט במליאת הכנסת, 15 ביוני 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
הבהיר כי הוא יו"ר המפלגה. בנט/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לאחר הבחירות האחרונות, ימינה נותרה באופוזיציה. נתניהו ובנט לא הצליחו להגיע להסכמות על כניסת המפלגה לממשלה, בין היתר בשל מיעוט תפקידים שהוצע למפלגה, ופערים אידיאולוגיים מינוריים ביניהם. נתניהו שכנע את השר רפי פרץ, שהיה חלק מהרשימה בבחירות האחרונות, להתפצל ממנה תמורת תפקיד שר - והוא נכנס לממשלה ללא שאר חברי המפלגה.

מאז, בנט מוביל קו ביקורתי מאד נגד נתניהו והממשלה, בעיקר ברקע תפקודם במשבר הקורונה. הוא הקים קבינט קורונה אזרחי אלטרנטיבי, כתב ספר "איך לנצח במגיפה" ובו העלה ביקורת נגד מקבלי ההחלטות, ומסייר ברחבי הארץ בקרב עצמאים ובעלי עסקים. בשבועות האחרונים מפלגתו עלתה בסקרים, והיא נעה על מספר דו ספרתי, סביב ה-16 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully