וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה תשיעי ברציפות: צה"ל תקף ברצועת עזה בתגובה לשיגור בלוני התבערה

עודכן לאחרונה: 20.8.2020 / 7:25

על פי כלי תקשורת פלסטיניים, התקיפה התרחשה במזרח הרצועה, סמוך לגבול. זאת, בתגובה ל-28 שריפות שפרצו לאורך היום כתוצאה מבלוני תבערה. בשבועיים האחרונים פרצו למעלה מ-200 שריפות בנגב המערבי

בווידאו: תקיפת צה"ל בעזה בתגובה לירי לעבר ישראל/מתוך טוויטר

טנקים של צה"ל תקפו הלילה (חמישי) עמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה - כך נמסר מדובר צה"ל. על פי כלי תקשורת פלסטיניים, התקיפה אירעה במזרח הרצועה, סמוך לגבול.

"התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל", הוסיפו בדובר צה"ל. זה הלילה התשיעי ברציפות לתקיפות צה"ל ברצועת עזה.

המתיחות בדרום נמשכת בשבועיים האחרונים, עם שגרה הכוללת הפרחת בלוני תבערה לעבר יישובי העוטף, במקביל לתקיפות ליליות של צה"ל בתגובה לכך. במהלך היום פרצו 28 שריפות כתוצאה משיגור בלוני תבערה. בסך הכול, יותר מ-200 שריפות פרצו בשבועיים האחרונים ברחבי הנגב המערבי בשל שיגור הבלונים.

תקיפת צה"ל ברצועת עזה, 18 באוגוסט 2020. -, אתר רשמי
תקיפת צה"ל ברצועת עזה, אתמול/אתר רשמי, -

שר הביטחון בני גנץ נועד במהלך היום עם ראשי רשויות מהדרום בעקבות המתיחות. "שינינו את המשוואה בעזה", אמר גנץ. "מאז שאני בתפקיד - אין הפרות ביטחוניות שלא מקבלות מענה. אנחנו יודעים לפגוע לא רק במבנים ומטרות אלא גם במי שפועל מתוכם. לישראל אין אינטרסים ברצועה, מלבד השבת הבנים ושקט מוחלט. אם שתי המטרות האלו יושגו, נוכל לפתח את עזה".

עוד בוואלה!

מצרים תבקש מחמאס רגיעה בתמורה לקידום התשלום מקטאר והפרויקטים האזרחיים

לכתבה המלאה

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם ראשי רשויות בעוטף עזה. הוא הסביר כי לאור ההסלמה, ישראל נערכת לאפשרות של סבב לחימה. "אימצנו מדיניות של דין שריפה כדין רקטה. אנחנו פועלים כבר עשרה ימים ברציפות בהפצצת תשתיות של חמאס וארגוני הטרור. אנחנו גם מטילים סנקציות שונות בתחומים שחשובים גם לחמאס", אמר.

נתניהו הזהיר את הנהגת חמאס והג'יהאד האסלאמי מההתפתחויות, ורמז לאפשרות של סיכולים ממוקדים. "חמאס יעשה טעות גדולה מאוד אם הוא ימשיך בזה. הוא מקבל כבר עכשיו אינדיקציה לאן זה יוביל, הוא בוודאי יזכור לאן זה הוביל ואני מקווה שגם הג'יהאד האסלאמי יזכור לאן זה הוביל", אמר.

"אנחנו לא חסכנו בשום אמצעי, לרבות במקרה הצורך של התפתחות המערכה, גם של סיכולים ממוקדים, וגם היום אין לנו מגבלה כזאת", הוסיף נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully