וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על נתניהו: עסוק בפוליטיקה קטנה; הליכוד: מוטב שיצייץ מסלול מחדש

יו"ר ימינה תקף את רה"מ בשל דיווח על כך שהורה לליכוד לתקוף אותו ברקע עלייתו בסקרים. "עצוב לראות מדינאי עטור זכויות עסוק בפוליטיקה קטנה במקום לדאוג לצרכי העם", אמר. בתגובה, כינו אותו בליכוד "דובי לא-לא של הפוליטיקה", וקראו לו לעזוב את מחנה לפיד ועודה

בווידאו: נתניהו מתייחס למשבר התקציב/עריכה: ניר חן

יו"ר ימינה נפתלי בנט, תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינה אותו "מדינאי עטור זכויות שעסוק בפוליטיקה קטנה". זאת בעקבות דיווח על כך שנתניהו הורה לראשי הליכוד לתקוף את בנט על רקע הזינוק של הימין נחדש בסקרים.

"עצוב לי לראות מדינאי עטור זכויות עסוק בפוליטיקה קטנה במקום לדאוג לצרכי העם שסובל", כך צייץ בנט בחשבון הטוויטר שלו. חשבון הטוויטר של הליכוד הגיב על כך ואמר כי "כל פעם שבנט לא מקבל את הג'וב שדורש, הוא מגלגל עיניים ותוקף את ראש הממשלה".

הליכוד כינה את בנט "דובי לא-לא" והוסיף בתגובה כי יו"ר ימינה "כינה את תכנית הריבונות 'תוכנית כליה', ואז תקף שזה 'פספוס המאה' כשהושג הסכם השלום עם האמירויות. מוטב ש'דובי לא-לא' של הפוליטיקה יצייץ מסלול מחדש ויעבור ממחנה לפיד ועודה אל מחנה הימין".

יו"ר ימינה נחשב לאופוזיציונר בולט מול התמודדות הממשלה עם המגיפה, ולא אחת תקף את קבלת ההחלטות של נתניהו בנושא. בתחילת החודש בנט אף השתלח בראש הממשלה במהלך נאומו במליאה, וטען כי זה לא נענה לו כשביקש להיפגש עמו על מנת לסייע במשבר הקורונה.

"כל הפניות האלה לא היו פוליטיות, אין לי עניין להכנס לממשלה המנופחת ביותר בתולדות המדינה", אמר בנט במליאה. "מכיוון שפגישה אי אפשר, אנצל את ההזדמנות פה במליאה כדי לספר לך מה צריך לעשות". בנט ביקש מנתניהו להגדיל את מספר הבדיקות, לחבר את מערך החקירות לאיכוני שב"כ, לגייס 5,000 מובטלים לטובת שגרירי קורונה ולמקד את האכיפה במרחבים הסגורים.

לאחרונה ניבאו הסקרים בין 16 ל-19 מנדטים למפלגת ימינה בראשות בנט, מה שמצביע על התחזקות על חשבון מפלגת הליכוד, שזכתה ל-33 מנדטים.

עוד בוואלה!

המשבר הקואליציוני: פגישה נוספת בין נציגי כחול לבן והליכוד

לכתבה המלאה
נפתלי בנט בדיון במליאת הכנסת, 5 באוגוסט 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"מגלגל עיניים ותוקף את ראש הממשלה". בנט/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שישה ימים לפני פיזור הכנסת באופן אוטומטי, וועדת הכספים טרם הצביעה בנושא הצעת החוק לדחיית אישור התקציב ב-100 ימים לקריאה שנייה ושלישית, זאת בשל חילוקי דעות בין הליכוד לכחול לבן. במסגרת משחק ההאשמות בין המפלגות, בליכוד מפילים את האחריות בהליכה לבחירות על כחול לבן וטוענים להפרת ההסכם הקואליציוני בנושא הריבונות.

מתקפה נוספת מצד הליכוד היא האשמת כחול לבן בהכשלת המאבק בקורונה. לדברי בכיר בליכוד, "מתחילת העבודה המשותפת של הממשלה יש הכשלה שיטתית של הפעולות שראש הממשלה ושר הבריאות מובילים בנושא הזה, הם מונעים דיונים". לדבריו, "במקום להבין שצריך לקבל החלטות קשות ולא פופולריות משדרים את הדבר הזה החוצה בעוצמה גדולה. זה מערער את היכולת לבצע צעדים כאלה ולקבל את אמון הציבור כשמתוך הממשלה אומרים שהצעדים לא במקומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully