וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה בנשיפה: חברות מהאמירויות ומישראל יפתחו מכשיר לאבחון קורונה

19.8.2020 / 22:43

חברת G42 מאבו דאבי חתמה על שיתוף פעולה עם חברת "ננוסנט" לפיתוח בדיקה לגילוי הנגיף באמצעות נשיפה. המיזם הוא הראשון מתוך הסכמים עסקיים רבים שעתידים להיווצר בתחומי הבריאות, הכלכלה והתיירות לאחר הנורמליזציה בין ישראל לאמירויות

בווידאו: נתניהו מכחיש הסכמה על מכירת נשק לאיחוד האמירויות במסגרת ההסכם/צילום: ערוץ כנסת

חברת "G42" מאבו דאבי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "ננוסנט" הישראלית לפיתוח בדיקה המאבחנת הימצאות של נגיף קורונה בנשיפה - כך דיווחה היום (רביעי) WAM, סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות הערביות.

לדברי סוכנות הידיעות WAM, המכשיר שבפיתוח, הנקרא "ScentCheck", עתיד לספק תוצאות תוך 30 עד 60 שניות. חברת G42, המתמחה בתחום הבינה המלאכותית ומחשוב ענן, תעביר אותו אלפי בדיקות בשבועות הקרובים.

פרויקט זה מגיע בעקבות חתימת הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות, שעתיד לכלול שלל שיתופי פעולה בתחומי הביטחון, הטיסות הישירות, ההשקעות, התרבות, הבריאות, התיירות, התקשורת, הטכנולוגיה, האנרגיה ואיכות הסביבה.

נוסע ברכבת עוטה מסיכה על רקע הבורג' חליפה בדובאי, איחוד האמירויות, 25 באפריל 2020. AP
המכשיר עתיד לספק תוצאות תוך 30 עד 60 שניות. מגדל בורג' חליפה בדובאי/AP

בשבת האחרונה נחתם הסכם מסחרי נוסף למחקר ופיתוח בנושא וירוס הקורונה, בין חברת "TERA" הישראלית לבין חברת "APEX" מאיחוד האמירויות. כמו כן, לפני כמה שבועות הודיעו ישראל ואיחוד האמירויות על הסכם בין חברת "G4" לבין רפא"ל, למחקר ופיתוח בנושא נגיף הקורונה. ההסכם כולל מחקר משותף על מכשיר שיאפשר לבצע בדיקות מהירות לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully