וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחייה נוספת: אל על מאריכה את השבתת טיסותיה עד 30 בספטמבר

18.8.2020 / 19:04

חברת התעופה הודיעה כי היא מאריכה את ההפסקה הזמנית של פעילות הנוסעים שלה עד סוף החודש הבא. לפי ההודעה, העיכוב מגיע בעקבות המשך המגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים הנכנסים לישראל ואיסור כניסת זרים למדינה. נכון להיום, 6,080 מעובדי החברה נמצאים בחל"ת

בווידאו: צילומי מאומן בעידן הקורונה/צילום: שלומי אלישע

אל על הודיעה היום (שלישי) כי היא מפסיקה את טיסות הנוסעים שלה עד 30 בספטמבר. זאת, אחרי הודעה שתפסיק את טיסותיה עד לחודש יוני, ומאוחר יותר ליולי ואז לסוף אוגוסט. צמצום פעילות החברה החל עם הפסקת הטיסות בחודש מרץ, והמשיך בסדרת הודעות על דחיות מתמשכות בחזרתה לטיסות נוסעים סדירות.

בהודעה לבורסה כתבה חברת התעופה כי ההפסקה נעשית נוכח המשך המגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים הנכנסים לישראל (למעט מספר מצומצם של יעדים - ק"כ) ואיסור כניסת זרים למדינה. בחירת אל על שלא לטוס נעשית על רקע שני נתונים נוספים - החברה נמצאת בעיצומו של תהליך קבלת הלוואות בערבות המדינה והנפקה וכן בתהליך של רכישה אפשרית על ידי המיליארדר האמריקני קני רוזנברג באמצעות בנו אלי בעל האזרחות הישראלית.

מטוס אל על בנתב"ג, מרץ 2018. משה שי\ פלאש 90, פלאש 90
מטוסי הנוסעים של החברה יישארו בארץ גם החודש/פלאש 90, משה שי\ פלאש 90

להשבתה של מרבית פעילות החברה למעט טיסות מטען ישנה גם השפעה על מידת הכשירות של טייסיה, שגם לאחר חזרה לפעילות יידרשו לעבור רענונים כדי לחזור לטוס באופן סדיר. נכון להיום, 6,080 מעובדי החברה נמצאים בחל"ת.

הודעת החברה מגיעה בשבוע בו החל לפעול מתווה השמיים הפתוחים המאפשר טיסות, אם כי למספר מצומצם של יעדים. חברת ישראייר, שלא הפסיקה את טיסותיה בתקופת הקורונה, דווקא מדווחת על עלייה בביקוש לכרטיסים ליעדים אליהם מתאפשר לטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully