וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש לבנוני התפטר בשידור: "המדינה היא בית קברות לחלומות, אני עוזב"

יפעת רוזנברג

17.8.2020 / 21:02

וויסאם עוראבי, מהערוץ הציבורי, הפתיע את הצופים כשהודיע על סיום עבודתו לאחר 11 שנה על רקע קריסת המדינה לאחר האסון בביירות. "אחרי פיצוצים, חיסולים, מלחמות - אני מאחל לכל מי שהלך שימצא מולדת שוב, שאליה נשוב לא רק כדי להיקבר. נמאסתם", הטיח בפוליטיקאים

מגיש תחנת הטלוויזיה הלבנונית, ווסים אורבי. -, אתר רשמי
אינו יכול עוד. וויסאם עוראבי, בעת ההכרזה בשידור/אתר רשמי, -

מגיש טלוויזיה בלבנון התפטר בשידור חי בשל המצב הקשה במדינה, כשבועיים אחרי הפיצוץ בנמל ביירות שהותיר את הבירה חרבה והחריף את המשבר הכלכלי והפוליטי שלה. "אני עוזב את המדינה כי נמאסתם", הטיח המגיש וויסאם עוראבי, מהערוץ הציבורי, בפוליטיקאים במדינה.

"זו הייתה המהדורה האחרונה ששידרתי אליכם, אחרי 11 שנה שבהן הייתי על המסך הזה, בתחנה הלאומית הזו", הפתיע עוראבי את הצופים עם סיום המהדורה. "11 שנה שבהן סיקרתי אירועים, שלצערי, מרביתם היו עצובים וכולם נצרבו בזיכרוני, כמו פיצוצים, חיסולים, מלחמות פנימיות. היום הקריירה שלי הסתיימה כאן לא כי הערוץ ויתר עליי, אלא כי אני לא יכול עוד להישאר בארץ שהיא בית קברות לחלומות. אני עוזב כי אני נגעל מכם".

צפו בהתפטרות בשידור החי

עוראבי, אחד המגישים המוכרים ביותר במדינה, הודה לכל תומכיו, וכן גם לאלו שלא. "אלו וגם אלו עשו אותי חזק יותר", אמר. "אני מאחל לכל מי שהלך שימצא מולדת שוב, שאליה נשוב כדי לחיות בכבוד ולא בהשפלה, שאליה נשוב לא רק כדי להיקבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully