וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות הזהות שנשואות לתאומים זהים חשפו: נכנסנו יחד להריון

2.9.2020 / 23:41

בריטני ובריאנה דין הצהירו בפוסט חגיגי באינסטגרם: "נחשו מה? אנחנו בהיריון". התגובות היו נלהבות, אבל שאלה גדולה נותרה פתוחה: האם יש להן גם תאומים?

ככה נראים החיים של התאומות הזהות שהתחתנו עם תאומים זהים/TLC

זוכרים שסיפרנו לכם על בריאנה ובריטני? התאומות הזהות שהתחתנו עם תאומים זהים? ובכן, כעת מתברר שהתאומות הצליחו לתזמן גם את הכניסה להיריון והרו בדיוק באותו הזמן. בריטני ובריאנה דין,בנות 33, הכירו את ג'וש וג'רמי סאליירס, בני 35, בכנס תאומים שנערך באוהיו ב-2017. ההרמוניה היתה מיידית והם החליטו להתחתן ב-2018, אחרי שישה שבועות של אירוסין.

התאומות פעילות מאוד באינסטגרם ובתחילת החודש הן הסעירו את העוקבים עם פוסט שבו הן העלו תמונות של שני הזוגות עם בגדי ים בסגנון של הסדרה "משמר המפרץ" עם הכיתוב: "נחשו מה? שני הזוגות בהיריון!. אנחנו נרגשים ולשתף את החדשות האלו אתכם. הילדים שלנו לא יהיו רק בני דודים, אלא גם עם התאמה גנטית. אנחנו לא יכולים לחכות לפגוש אותם והם לפגוש אחד את השני".

15,500 העוקבים שלהן היו נלהבים וביקשו עוד פרטים. אחד כתב: "האם אתן צריכות ללדת באותו היום וזה היה מתוכנן?", מגיבה נוספת כתבה: "האם יש לכם תאומים או לא?".

עוד בוואלה!

התאומות הזהות שהתחתנו עם תאומים זהים חושפות האם הן עשו חילופי זוגות

לכתבה המלאה

בשנה שעברה התאומות חשפו בריאיון באוסטרליה את הכוונה שלהן להרות וללדת באותו הזמן. כשנשאלו האם הן תזמנו את יחסי המין שלהן, בריאנה ענתה: "ברור שהתזמון צריך להיות ממש טוב ומתואם". "אני חושבת שזה משהו שאנחנו שמחות לנסות ביחד", הוסיפה בריטני.

ההודעה החגיגית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully