וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות הזהות בעולם שמחזיקות בן זוג משותף חשפו: כך ניכנס יחד להריון

7.8.2020 / 0:01

שלוש שנים אחרי שהצהירו שייכנסו יחד במקביל להיריון מהחבר המשותף, לוסי ואנה ד'קינוק הגיעו למסקנה איך יעשו זאת: "אנחנו מתכוונות להקפיא ביחד את הביציות ולנסות להתעבר בעזרת הפריה מלאכותית"

אנס ולוסי, התאומות המנותחות הזהות בעולם עונות על שאלות/ANNA AND LUCY - Youtube

האחיות התאומות לוסי ואנה ד'קינוק הפכו להיות כוכבות המדור הזה בזכות הביזאריות שלהן והעובדה שהן חולקות הכול ביחד, אפילו את הגבר. לפני שלוש שנים השתיים סיפרו שהן רוצות להרות באותו הזמן בדיוק מבן זוגן המשותף וכעת הן גם חושפות כיצד בדיוק הן יעשו זאת.

התאומות המנותחות שזכו לכינוי "התאומות הזהות בעולם", התראיינו ל"דיילי מייל" האוסטרלי וחשפו שהן מתכוונות להקפיא את הביציות שלהן בדיוק באותו זמן וינסו להתעבר באמצעות IVF (הפריה מלאכותית) משום שהן "רוצות לחוות את חוויות ההיריון ביחד".

"אנחנו רוצות לחוות הכול ביחד בחיים", אמרה לוסי, "אנחנו נזדקן ביחד ונמות ביחד, ככה זה הולך להיות". "אנחנו מתכוונות לעשות הפריה", סיפרה אנה, "אנחנו אפילו רוצות להקפיא את הביציות שלנו באותו הזמן. מי יודע מה טומן בחובו העתיד, אבל אנחנו מתכננות לעשות את זה ביחד".

התאומות לוסי ואנה ד'קינוק שחולקות בן זוג. מגזין woman's day, צילום מסך
חולקות אותו חבר, בקרוב יהרו ביחד? לוסי ואנה/צילום מסך, מגזין woman's day

צפו בהן מספרות כיצד יכנסו להריון

השתיים אותגרו כשנשאלו מה יקרה אם לאחת מהן יוולד בן ולשנייה בת. לוסי ענתה: "כל עוד הם בריאים ומאושרים זה בסדר. כל מה שאנחנו אומרות זה שאנחנו רוצות לחוות את ההיריון ביחד".

השתיים חיות כבר מספר שנים עם החבר המשותף שלהן בן ועם אמא שלהן וישנות באותה מיטה עם אותו בן זוג. "בלילה הראשון שהכרנו אותו, נישקנו אותו ביחד", סיפרה אנה. לוסי המשיכה: "הוא מצא חן בעיני שתינו, אז אמרנו בואו נראה איך יילך איתו. בעבר היה לנו בני זוג נפרדים והם לא הצליחו להבין את הקשר והקרבה שלנו". האם שתיהן יצליחו גם ללדת ביחד? אנחנו נמשיך לעדכן.

חולקות הכול ביחד

ככה נראים החיים שלהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully