וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות הזהות שהתחתנו עם תאומים זהים חושפות האם הן עשו חילופי זוגות

2.3.2019 / 2:02

בריאנה ובריטני התחתנו בפסטיבל התאומים עם ג'וש וג'רמי וארבעתם גרים באותו בית סיפרו בראיון לקראת תוכנית טלוויזיה שתעסוק בהם על החיים המשותפים והעתיד: "אנחנו רוצות להכנס יחד להריון"

ככה נראים החיים של התאומות הזהות שהתחתנו עם תאומים זהים/TLC

ייתכן ששמעתם על הסיפור הזה בעבר, ואם לא אז כדאי שתשמעו. באוגוסט 2018 נישאו התאומות הזהות בריטני ובריאנה לתאומים הזהים ג'וש וג'מי סליירס במהלך פסטיבל יום התאומים במה שהוגדר: "סיפור כפול מהאגדות". שני הזוגות הכירו באותו הפסטיבל בשנה הקודמת. לאחר החתונה עברו הזוגות הטריים לגור תחת אותה קורת גג..

הסיפור שלהם נחשף ברחבי ארצות הברית, עד כדי כך שסיפור החתונה והחיים המשותפים הפכו לספיישל בטלוויזיה שיקרא "החתונה הכפולה שלנו", וייצא לאור בקרוב. לכבוד הסדרה התראיינו שני הזוגות לרשת FOXוחשפו חלק מהתוכניות שלהם לעתיד, סודות מהחיים המשותפים, ואת תוכנית הגדולה הבאה שלהם - להביא תינוק באותו הזמן, לפחות בערך.

עוד בנושא:
האם תצליחו למצוא את ההבדל בין זוג התאומות הזהות לחלוטין האלה?
צפו: תאומות מסין שהופרדו בלידתן נפגשו לראשונה

צפו בכתבה על התאומות והתאומים

"החודשים הראשונים של הנישואים שלנו הם שילוב של כיף והבנה של איך נשואים וגרים כרביעייה תחת בית אחד, זה בהחלט דינמי", אמרה בריאנה בראיון ואחותה הוסיפה: "עם זה שארבעתינו גרים תחת גג אחד, יש הרבה דאבל דייטס", ולאחר מכן ציינה כי עדיין הם יוצאים גם בתור זוגות בודדים.

אחרי החתונה יצאו שתי הזוגות לירח דבש משותף באי הנסיך אדוארד, שם ישנו באותו ריזורט, אך בחדרים נפרדים, ומאז הם עסוקים בקריירות הנפרדות שלהם, ובצילום תוכנית הטלוויזיה. "אנחנו מקבלים הרבה מאוד שאלות לגבי הסדרי המגורים, בעיקר תגובות חיוביות מאנשים שמגלים על זה. לא אכפת לנו לדבר על זה אמר ג'רמי, ואילו בריאנה מוסיפה כי: "השאלה שחוזרת על עצמה הכי הרבה היא האם אנחנו מחליפים זוגות - אני מקווה שאנשים מבינים שאנחנו ממש לא!".

עוד באותו נושא

התאומות הזהות בעולם חשפו: ככה אנחנו שוכבות עם אותו גבר באותה מיטה

לכתבה המלאה

צפו כיצד הזוגות החלו לצאת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully