וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו למצוא את ההבדל בין זוג התאומות הזהות לחלוטין האלה?

3.7.2018 / 9:15

לאה והאנה סטייסי יצאו לרחובות הוליווד בלבוש זהה לגמרי, ואתגרו אנשים לנסות להצביע על הבדלים במראה שלהן. לא מעט הצעות עלו, אבל הפתרון הפתיע את כולם. התוצאה: סרטון מאוד משעשע

Jenthebodypainter

בדרך כלל, כאשר תאומים זהים נמצאים באותו מקום, הם דואגים לייצר הבדל ברור לעין שלא ישאיר מקום לספק לגבי מי זה מי. רבים משתמשים בתסרוקות שונות או בעזרים חיצוניים כמו משקפיים או כובע, אבל גם אם לא - המינימום הוא לצאת מהבית בלבוש שונה.

הניסוי החברתי שנעשה ברחובותיה של הוליווד התעלם מכל זה, וזו רק אחת מהסיבות שהוא הפך לסרטון מעניין ומשעשע לצפייה. האנה ולאה סטייסי, זוג תאומות זהות, יצאו החוצה לבושות בדיוק אותו דבר ושאלו את כולם שאלה זהה: מה ההבדל בינינו?

עוד ב"אסור לפספס"

המורה ההריונית שקיימה יחסי מין עם תלמידה תיכנס בקרוב לכלא
ברוסיה בטוחים שחייזרים הגיעו לצפות במשחקי המונדיאל - וזו ההוכחה

רוב התגובות התמקדו בפרטים כמו מבנה הגוף של התאומות או בהבדלים שחשבו שראו בפנים שלהן, אבל התשובה הייתה אחרת לגמרי והדהימה את כולם. כאשר הקטע המלא עלה ליוטיוב גם הגולשים נחשפו לפיתרון החידה ושפשפו את עיניהם.

מסתבר שהתאומות סטייסי נפגשו עם אמנית בצביעת גוף, שמוכרת ברשתות החברתיות כ"Jen the Body Painter", והיא זו שיצרה את הניסוי החברתי. פתרון החידה: אחת התאומות כלל לא לובשת בגדים - רק הרבה מאוד צבע גוף. להנאתכם המובטחת, זהו הקטע המלא:

עוד באותו נושא

דוגמנית יצאה לרחוב ערומה וצבועה בצבעי גוף - אבל אז התחיל גשם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully