וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית יצאה לרחוב ערומה וצבועה בצבעי גוף - אבל אז התחיל גשם

27.5.2018 / 10:06

הברונטית המהממת התחרטה במהרה על ההחלטה שלה לזנוח את הבגדים לטובת צבעי גוף כשלפתע התחיל לרדת גשם. תופתעו לגלות כמה הסכימו לחלוק איתה מטריה

Jen the Body Painter

בריאנה אנתוני יצאה לרחובות העיר במזג האוויר הסגרירי כשהיא לבושה במה שנראה כמו מכנסי ג'ינס וחולצת טריקו פרחונית. מבט קרוב יותר יחשוף אמת מפחידה: הדוגמנית אינה לובשת כלום מלבד מגני פטמות וחוטיני, והבגדים שלה הם למעשה ציור גוף מדויק ואיכותי להפליא.

מי שאחראית לאשליה האופטית המדהימה הזאת היא ציירת הגוף המפורסמת, ג'ן סיידל, שכבר כיכבה אצלנו בעבר עם האמנות הקשה להבחנה שלה. בסרטון, שצבר כבר יותר מ-115 אלף צפיות ביוטיוב, נראות ג'ן ובתה קנדי מציירות על גופה של בריאנה לפני שזו נשלחת לרחוב כדי לבחון את תגובות העוברים ושבים.

יצאה לרחובות מכוסה בצבעי גוף. צילום מסך
יצאה לרחובות "לבושה" בצבעי גוף/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

יצא לדייט עם בחורה מטינדר - וגילה רק בסופו שהיא עירומה לגמרי

לכתבה המלאה

במהלך הסיור היא נתקלת בכמה עוברי אורח שמבחינים במשהו מעט משונה במראה שלה, אולם לא מצליחים לשים את האצבע על כך שהיא לא לובשת בגדים. גם אחרי שזו חושפת את האמת בפניהם, רובם עדיין לא קולטים שזו לא רק החולצה שמצוירת על גופה - אלא גם הג'ינס הצמוד והקצר.

בזמן שהיא מטיילת לה ברחובות העיר ומפתיעה מטיילים, מתחיל פתאום לרדת גשם. היא מבינה מהר מאוד שהיא חייבת למצוא מכסה מהגשם לפני שצבע הגוף ירד והיא תיחשף בפני כולם. באופן מפתיע, לא כולם הסכימו לחלוק איתה מטריה. הצלם נשמע אומרת לאנשים: "אנחנו יכולים לשאול את המטריה שלכם לפני שהיא תימס?".

צפו בתיעוד המלא:

"המלך הוא עירום", כתב אחד בתגובות לסרטון ואחר הוסיף: "אפילו אני שכחתי לרגע שהג'ינס שלה מצויר". אחר פנה לג'ן באופן אישי: "את צריכה להתחיל לעצב בגדים, בגלל שכמה מאלה שציירת פשוט מדהימים ואי אפשר להשיג אותן בחנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully