וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הלכה ערומה בקניון - האם מישהו שם לב?

30.11.2017 / 10:52

כשלגופה רק מדבקות פטמות וחוטיני הסתובבה דוגמנית ערומה לחלוטין (עם בגדים מצויירים) בקניון הומה אדם. האם מישהו יגיד לה משהו? ומה קרה כשניסתה למדוד חזייה?

אתר רשמי

ציירת הגוף ג'ן סיידל השקיעה שלוש שעות בצביעת גופה הערום של דוגמנית בלונדינית ערומה, בעזרת בתה. בסופו של דבר, הדוגמנית נראית לבושה לגמרי, כשלמעשה היא לבושה רק במדבקות כיסוי לפטמות, חוטיני, כובע וצעיף.

אבל מלאכת הצביעה הלא נועדה רק עבור התמונה. הנשים החליטו לבדוק את אמינות התוצאה ולהעמיד אותה למבחן - ולראות אם אנשים בקניון יבחינו את שמי שמסתובבת לידם ערומה לחלוטין. סיידל צילמה את מסע הקניות ולאחר מכן הציגה את הסרטונים בדף ה-YouTube שלה.

עוד בנושא
אישה ערומה פגשה בחבורת גברים ברחוב - מה קרה אז?
דוגמנית הסתובבה חצי עירומה ברחובות לונדון - האם מישהו שם לב?

עוד באותו נושא

צפו: איש לא התייחס לדוגמנית הערומה ברחוב

לכתבה המלאה

ככה נראה תהליך הצביעה

סיידל כתבה באתר Bored Panda: "עברנו בקניון כדי לראות אם ואיך אנשים יגיבו. זה נעשה די מעניין ". בעוד כמה מהקוניםם לא הנידו עפעף ולא זרקו אפילו מבט חטוף אל עבר הדוגמנית הערומה, קונים אחרים נראו חשדניים - בייחוד כשזה הגיע ל"ג'ינס" הדקים שלה.

זה מה שקרה בקניון

אחד מעובדי חנויות הבגדים שאל: "האם המכנסיים האלה אמיתיים?", בעוד שעובד נוסף ניסה להסיט את מבטו ולהעמיד פנים שלא ראה שום דבר לא הגיוני. הדוגמנית אף ניסתה למדוד חזייה, כשהמוכרת לא ידעה שהיא ערומה עד ששלפה את סרט המדידה וכשהבינה פרצה בצחוק ואמרה: "אני אוהבת את זה, אני אוהבת את זה!".

זו אגב לא הפעם הראשונה שג'ן סיידל מבצעת ניסוי כזה -

זה מה שקרה כשדוגמנית ערומה הלכה ברחובות הוליווד

ואלה חתן וכלה ערומים (שווה לצפות עד הסוף הקורע)

האם בפאב מישהו ישים לב לבחורה הערומה?

  • עוד באותו נושא:
  • עירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully