וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות הזהות בעולם מתכננות להינשא לבן הזוג אותו הן חולקות

27.12.2018 / 6:55

לוסי ואנה ד'קינוק, שהוציאו מאות אלפי דולרים על ניתוחים פלסטיים והספיקו להתחרט עליהם מאז, הודיעו שהן מתכננות להינשא לגבר אותו הן חולקות - רק שהחוק באוסטרליה לא מאפשר להן את זה. הן קוראות לשינוי החוק בתקווה להקים משפחה עם בחיר ליבן

צילום מסך

לוסי ואנה ד'קינוק הפכו לכוכבות בינלאומיות בזכות המראה היוצא דופן שלהן. התאומות הזהות ביותר בעולם הוציאו כ-280 אלף דולר לאורך השנים על ניתוחים פלסטיים זהים לכל אחת, למרות שלאחרונה הן מתחרטות ומתכננות לחזור למראה הטבעי יותר. המראה המנותח אינו הדבר הכי מפתיע אצל התאומות מפרת', אוסטרליה: השתיים חולקות את אותו בן זוג - וכעת הן גם מתכננות להינשא לו אם רק החוק באוסטרליה יאפשר להן.

החתן המיועד של התאומות המנותחות הוא המכונאי בן ביירן, שמנהל עם השתיים מערכת יחסים יציבה מזה 6 שנים. התאומות בנות ה-33 מאמינות שהגיע הזמן לקחת את מערכת היחסים שלהם עם בן לשלב הבא - להינשא ולהקים משפחה. השתיים התארחו בתכנית הטלוויזיה האוסטרלית "Hughesy, We Have a Problem" עם המנחה והקומיקאי דייב יוז, והציפו שם את הבעיה שלהן: "אנחנו חולקות בן זוג ונשמח להתחתן איתו ביום מן הימים אבל החוק באוסטרליה לא מאפשר לנו. מה נעשה?".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הלם: התאומות הזהות בעולם שחולקות בן זוג חוזרות למראה הטבעי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully